3reZZ Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 jag undrar om det finns nåt liknande spel till ps2 ... typ super mario cart och super monkey ball.. kasnke till dator oxo?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 jag undrar om det finns nåt liknande spel till ps2 ... typ super mario cart och super monkey ball.. kasnke till dator oxo?? Mario Cart , Tror jag det finns massor. Iallafall till PSone Crash Team Racing är ett Super monkey ball finns det inga kopior av till ps2 men kanske till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Off-topic Mademan du borde ta bort din jul avatar, julen är ju slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Off-topic Mademan du borde ta bort din jul avatar, julen är ju slut xOTx Hmm jag har blivit kär i den Ne men jag ska byta tillbaka snart det lovar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 offtopic: man ser ju knappt snake ! ontopic: Crash Team Racing (psx), eller Crash Nitro Cart eller vad det heter (ps2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Off-topic Mademan du borde ta bort din jul avatar, julen är ju slut Du ska bara veta på msn.... han hette: "-MM- JUUUUUUUUUUUUULLLLLLLL" ungefär 5 veckor efter jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Julen varar året runt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Julen varar året runt... Såklart att den varar året runt! Det är ju ett hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Såklart att den varar året runt! Det är ju ett hjul. ... svinkul... *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) Gamecube sucks!!!!!!!!! Så är det bara. OM ni vill kan jag skriva varför. Redigerad 26 februari, 2004 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Gamecube sucks!!!!!!!!! Så är det bara. OM ni vill kan jag skriva varför. Ok, berätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Typ den lilla detaljen att alla andra (Nya) konsoler har bra mycket bättre prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 men OJ! Vad konsigt! Datorer suger! De nya är snabbare! suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Typ den lilla detaljen att alla andra (Nya) konsoler har bra mycket bättre prestanda. nämn någon som är nyare och bättre än GC förutom Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 27 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 hehe ni verkar ha kommit av er lite ontopic Det daer crash bandicoot spelet med goo carts e det skoj ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 tror inte att nån här vet vad en "goo cart" är för nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) muahaha.. min pappa ägde en gokarthall innan (i malmö).. varje helg fick jag och nårra kompisar (4-7st) åka gokart gratis! de va asa kul! Redigerad 27 februari, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) Typ den lilla detaljen att alla andra (Nya) konsoler har bra mycket bättre prestanda. Åh, vad jag stör mig på folk som hakar upp sej på konsollers prestanda. Är det inte spelen som är det viktiga? Redigerad 28 februari, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 tror inte att nån här vet vad en "goo cart" är för nåt... höhö du e sååå rolig.. inte visste ja tt det stavades gokart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Åh, vad jag stör mig på folk som hakar upp sej på konsollers prestanda. Är det inte spelen som är det viktiga? Nej inte enbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts