lulle Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Jag har en fråga:: Jag e ute lite sent me det för det e rätt gammalt men e det bra på PS2 ,bra grafik,styrning osv jag har spelat lite på data men jag ska köpa det på PS2 kan ni svara på dessa frågor så e ni snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Vilken fråga? Jag har läst det 6 ggr nu utan att hitta någon fråga? Var är frågetecknet liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Pirates of the caribbean finns inte ens till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Jag hade inte skrivit frågorna en men nu kommer dom och det finns på PS2 har själv sett det, men ni kan också säga hur de e på xbox. 1.Hur e grafiken ,styrningen och styrningen ute till havs e det bra. 2.Vem e man e man han Will eller Jack eller e det inte ens likt filmen??? 3.Vad handlar det om e det som i filmen? Ni kan också svara på dessa frågor om ni har spelat det på Xbox ,men svara helst till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Det finns inte alls till PS2!!! Bara till Xbox och PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Ja ok enligt fredrico hur e det då till Xbox då Men tack Fredrico för jag va helt säker att jag så det på EB games när jag var där förra månaden Men om det nu bara finns på Xbox och PC så svara på samma frågor till Xbox som jag skrev där uppe för jag har Xbox me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Det var så lite så Men själv har jag aldrig ens spelat spelet... däremot har jag installerat det.... på min kusins dator, men jag skulle gå när installationen var klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 har läst att det inte ens e baserat på spelet, att disney eller vad det var bara sålde namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 RECENSION---------->>>> HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Spelet är ganska tråkigt. Jag lyckades inte få min bössa att funka, och när man är ute och seglar och ska kriga så syns inte ens gubbare....ganska fult spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Wörd, jag fattar inget jag bara seglar runt med ett litet skepp som man ser uppifrån som om en pappers karta, sen så Druknar man bara man kan typ inte gå il and Redigerad 24 februari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 ett väldigt svårt spel, men mycket bra när man kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts