Ghost Rider Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 När jag går in på vc och kör i cirka 2-10 sekunder så plinagr det och VC hänger sig. :'( Är det bara för att jag kanske moddat för mycket.. Om det nu är det ska jag installera om VC då?? för om jag måste det så vill jag gärna veta hur man gör en kopia av mitt sparade spel.. kan någon vara så snäll och säga det till mig. om det är main.scm som är sparningen så kan väll ni skicka den till mig som inte har ett moddat spel. Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Ja du har moddat för mycket. Du kan göra en kopia genom Ctrl+C, Ctrl+V men du behöver inte göra det för de sparade spelen finns kvar om man installerar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 ok tack jag litar på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Ja du har moddat för mycket. Du kan göra en kopia genom Ctrl+C, Ctrl+V men du behöver inte göra det för de sparade spelen finns kvar om man installerar om. Hur kan det sparas när man ominstallerar spelet? Men det kanske är så att typ alla sånadär filer e kvar..samma sak när man ominstallerat Diablo 1 , då e alal sånna filer kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 eller inte om ni inte litar på att Vice City sparar sparningarna så kan ni gå in i Mina Dokument\GTA Vice City User files. Dem är filerna som är själva sparningarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 ok tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Jag tror sparningarna försvinner om man avinstallerar det men inte när man ominstallerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 19 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Hur ominstallerar man då?? Jag tänkte avinstallera sen insrallera igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Du sätter bara in VC install skivan så tar den bort vissa filer och installerar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 19 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts