Bubbli Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Jag har sett bilder på att man kan flyga helikopter i LC alltså en från VC men hur gör man det?! Sedan undrar jag ´varför min MTA3 inte vill instalera!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Det är en stor mod dom håller på att utveckla som ska länka samma vc och lc till en enda stor bana med ny story, nya uppdrag etc. http://www.gta-wo.tk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Om nu modden skapas, E det inte lite sugit för rockstar games o moda om GTA III sådär mkt? Men men...Skulle ju va en fördel för dem som inte har GTA VC Då tycker jag iaf att motorcyklarna oxo ska va där...o lite finare himmel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Om nu modden skapas, E det inte lite sugit för rockstar games o moda om GTA III sådär mkt? Men men...Skulle ju va en fördel för dem som inte har GTA VC Då tycker jag iaf att motorcyklarna oxo ska va där...o lite finare himmel Det är en mod för VC inte för gta 3 och det är inte R* som skapat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Är det inte en modd för båda?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Är det inte en modd för båda?! Nej man måste ha VC vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Det är en mod för VC inte för gta 3 och det är inte R* som skapat den Han sa inte att rockstar hade skapat den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Nej man måste ha VC vad jag vet Man kanske behöver båda! D**khead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Man kanske behöver båda! D**khead Nej man behöver bara VC. Och du behöver inte använda en otrevligt attityd. ****** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Blir det något av GTA WO?? Jag tror att den modden blir ganska stor, om den nu kommer att släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Det är en stor mod dom håller på att utveckla som ska länka samma vc och lc till en enda stor bana med ny story, nya uppdrag etc. http://www.gta-wo.tk/ Coolt! Kommer det ut före GTA:SA som troligtvis inte kommer släppas förrän nästa jul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 (redigerad) @ Mr. M, Vad är det med dig? Han svarade bara på ditt inlägg, då behöver du fan inte svara på det sättet Redigerad 19 februari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 På hemsidan står det att man inte ska ha en piratkopia av GTA3 och GTA:VC så jag gissar på att man behöver båda! Och jag ber om ursäkt för att jag blev sur! Men _-MadeMaN-_ skrev ****** vad det nu betyder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 På hemsidan står det att man inte ska ha en piratkopia av GTA3 och GTA:VC så jag gissar på att man behöver båda! Och jag ber om ursäkt för att jag blev sur! Men _-MadeMaN-_ skrev ****** vad det nu betyder! Jag skrev ****** efter att du skrev dickhead till mig inte konstigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Jag bara undra vad du menade med det! Men som sagt förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Jag bara undra vad du menade med det! Men som sagt förlåt Jag menade ingenting med **** skrev bara det för att jag blev arg :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts