thotim Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Jag har precis fått tillbaks min dator efter att ha lämnat in den på verkstad, nytt moderkort, processor, fläkt, ram-minne och ström grejen. Sen installerade jag xp home, och nu funkar inte spelen att starta nått spel. Typ på morrowind kommer det bara upp (skicka / skicka inte) och battlefield bara stänger av sig direkt. Vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Kanske drivutiner som behövs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 thotim jag hade sammaproblem med battlefield 1942 ..de bara stängdes av... gör som fralla sa installera drivrutiner ..för då funkade mitt battllefield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Du kanske behöver drivrutiner eller så har dom kanske lagt in ett W.32 PARITE.B eller .A virus i din dator. PARITE gör att .exe filer slutar fungera fast jag skulle gissa att drivrutinerna för vilken rep. skulle snöra in ett virus i en nylagad dator? Det är ju som att en bilmekaniker skulle dunka sönder rutorna på en nylagad bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts