notorius Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Jag har precis installerat om Windows och när jag gick in på Den här datorn så fanns bara :C och inte D..... Vad är det som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Har du flera hårdiskar i datorn?(flera hårddisklådor alltså) eller var den du hade bara uppdelad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 vet ej. men innan jag installerade om windows så fanns C och D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 då var det väl troligtvis en pation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Jag tror du måste installera den...(andra hårdisken) jag fick göra det,jag hade samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 stäng av datorn , dra ut alla sladdar till D: disken, sätt in dom igen (tryck till ordentligt) funka® för mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 testa att högerklicka på den här datorn > Hantera... > diskhantering (elller nått), sen kollar du om den finns där, du kanske måste initilizera den eller vad det heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Om du har installerat ett nytt filsystem så måste du ändra filsystem på den andra partitionen med (beror på vilket windows du kör iof). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts