GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Man kan ju inte ta info från ett spel. Om det inte är en faktatext då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Jag tror bestämt han var ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Jo men jag tänkte på peskeles post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Jaha, jag undrar va han menar med det. Det finns väll inget uppdrag i vice city som skulle kunna hjälpa i ett vietnamarbete. Jag tror det är en felpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Och vad har 86 med vietnam då krigetr pågick under 60-70 talet. Annars så är oftast vietnamshooters och filmer oftast "på usas sida" där de framstår som hjältar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 SuXx hur vet du det? Detta jämför du med att söka på www.ne.se "Napoleon". (Möjligtvis här, krävs login) Dom är riktigt lika varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts