Jacker Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Vilken av dessa är den 25 minuter långa Half-Life 2 trailern som visades upp på E3? Det är nämligen så att jag ladda ner en som jag trodde var den hos min kusiner, men den hadde jag redan! OBS! Inga länkar! Vill bara veta vad trailern heter på den sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 8. Half-Life 2 E3 2003 Movie Den skulle jag tro är den rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Det var den jag tanka! Det var en 1 och en halv minut lång trailer med bitar från E3- filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag kanske minns fel, men jag vill minnas att den var över 500mb stor... nummer 2 tror jag datumet på den verkar också stämma, för e3 i år var typ 14:de-15:de maj och den las upp den 17:de maj Testa nr 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts