blink182 Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 detta programmet råkade jag ändra så att det öppnas med windows media player,hur ändrar jag tillbaka?!?!?!!Finding_Nemo_2003_DVDRip_XviD.sub Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Om du har Xp: Kontrollpanelen--> utseende och teman --> mappalternativ --> filtyper--> leta sen reda på filtypen och ändra programmet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Om du har Xp: Kontrollpanelen--> utseende och teman --> mappalternativ --> filtyper--> leta sen reda på filtypen och ändra programmet. jag har windows ME. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Öppna en mapp > Verktyg > Mappalternativ > Filtyper > leta reda på sub-ändelsen > byt program att öppna det med BTW, det är emot reglerna att du delar med dig olagliga filer/annat på forumet, tänk på det i framtiden §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 (redigerad) Högerklicka på filen, öppna med, välj program, använd alltid detta program för att öppna filtypen? Edit, han kanske har rippat sin egen DVD som säkerhetskopia Redigerad 18 februari, 2004 av EvilOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Öppna en mapp > Verktyg > Mappalternativ > Filtyper > leta reda på sub-ändelsen > byt program att öppna det med BTW, det är emot reglerna att du delar med dig olagliga filer/annat på forumet, tänk på det i framtiden okej ska komma ihåg det men tack ändå- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Edit, han kanske har rippat sin egen DVD som säkerhetskopia Har Finding Nemo ens slutat gå på bio än? *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts