Wild_hawk Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Hur får man reda på sin ip addres? www.whatismyip.com funkar inte just nu, jag behöver den snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 http://www.whatismyipaddress.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 myip.dk eller så går du in i kommandotolken och skriver typ ipconfig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 (redigerad) myip.dk eller så går du in i kommandotolken och skriver typ ipconfig. Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] © Copyright 1985-2001 Microsoft Corporation D:\Documets And Settings\ZalCiNoWa> typ ipconfig typ är inte ett internt kommando, extern kommando, program eller kommandofil. D:\Documets And Settings\ZalCiNoWa> Redigerad 18 februari, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 men kul eller? det ska bara vara "ipconfig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 showip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 jag skriver winipcfg jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 jag skriver winipcfg jag.. japp, det är kommandot för windows-versioner som inte är baserade på Win NT (95, 98 , ME tex) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] © Copyright 1985-2001 Microsoft Corporation D:\Documets And Settings\ZalCiNoWa> typ ipconfig typ är inte ett internt kommando, extern kommando, program eller kommandofil. D:\Documets And Settings\ZalCiNoWa> men..lol?typ ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts