bf_ves Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Okej jag skulle behöva lite hjälp på Vice City till Playstation 2. Jag går in i en Pizza Boy och så blir jag Pizza leverantör men när jag åker till kunden så kastas ingen pizza eller inget händer. Jag har prövat att åka nära och att åka långt bort och jag har årövat att trycla på alla knapparna men det funkar inte Om ni vet hur man gör eller har tips så snälla svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Gör en Driveby. Vet inte vikken knapp det är, men så att du skjuter till höger/vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 (redigerad) sök nästa gång finns 37 st såna här topicar redan Redigerad 18 februari, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 19 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Gör en Driveby. Vet inte vikken knapp det är, men så att du skjuter till höger/vänster. Jag men då skjuter man väl. Då måste jag väl ta bort mitt uzi vapen? Jag ska pröva i alla fall Jag men då skjuter man väl. Då måste jag väl ta bort mitt uzi vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Nej det måste du inte. Man skjuter pizzor om man har satt på pizzaboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts