Barracuda Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 När jag senst stängde ned vc så hade jag gjort en egen txd så det blev en annan bild. Men när jag skulle stänga ner vc så kom det inget och jag försökte förgäves trycka fram aktivitetshanterare (ctrl+alt+del). men jag hållde innne power-knappen och stängde av den, väntade 20 sec(10 jag vet) och startade: Men då kom det ingen bild, altså den fick ingen strömm från datorn och nu när jag startade den så kom detta fram(bild), borde jag göra något eller låta det vara, jag uppdaterade windows och grafikkortet för ett tag sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Har du prövat och stänga ner vice city igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Har du aldrig sett ett varningsfönster i winxp förut? Det är till 99% inget att bry sig om, allt brukar fungerar som vanligt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Har du aldrig sett ett varningsfönster i winxp förut? Skrev jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Har du aldrig sett ett varningsfönster i winxp förut? Det är till 99% inget att bry sig om, allt brukar fungerar som vanligt ändå Oftast sant men... ...jag har ett annat problem. Datorn startar om, skit ofta. Dock mest i vissa spel (maxpayne2 och needforspeed u). Americas army och raven shield krashar typ ALDRIG. Men needforspeed krashar vart femte race. Det som är irriterande är att den alltid söker igenom hd:en efter fel (scan disk) och det går inte att avbryta. Eller det går men då kommer det nästa gång jag startar datorn.. Vad kan orsaka? Har testar olika drivrutiner. HAar tagit bort "starta om automatiskt" men då blir det bluescreen lika ofta med olika errors (tror jag, som heter 0cx0000000000000 och annat skit) Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Har du aldrig sett ett varningsfönster i winxp förut? Det är till 99% inget att bry sig om, allt brukar fungerar som vanligt ändå 99% fallen att inte bry sig om dom?hmm eller inte...om dom börjar komma upp konstant när du startar datorn menar du att det då inte är nått att bry sig om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Jag får felmeddelanden som f*n.. Inte ett skit har jag merk ännu (att den går fel).. Barracuda, om datorn startas om i spel och sånt så är det nog drivutinerna.. En kompis hade så, han uppdaterade drivutinerna till sitt ljudkort Vips, så stängdes den aldrig av nå mer när han spelade.. Kanske annars var ren slump att den funkade sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 99% fallen att inte bry sig om dom?hmm eller inte...om dom börjar komma upp konstant när du startar datorn menar du att det då inte är nått att bry sig om? Jo, men det skrev han inte Om man startar om datorn genom att hålla inne strömbrytaren/dra ut kontakten så brukar winxp leverera en liten fin varningsruta när man startar datorn. Om rutan kommer upp varje gång man restartar så är det kanske lite allvarligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 någon annan som har nfsu och windows xp....som startar om auto hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Nej, det var bara en engångsgrej, men datorn startade inte om , grafikkortet la av för en stund bara.... onödig tråd :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Många verkar ha problem med att datorn startar om hela tiden när man spelar spel T.ex.. Då ska man installera nya drivutiner sen är det bara o tuta o köra(för dom flesta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Jag får felmeddelanden som f*n.. Inte ett skit har jag merk ännu (att den går fel).. Barracuda, om datorn startas om i spel och sånt så är det nog drivutinerna.. En kompis hade så, han uppdaterade drivutinerna till sitt ljudkort Vips, så stängdes den aldrig av nå mer när han spelade.. Kanske annars var ren slump att den funkade sen men i värsta fall kan moderkortet spöka...så blev det för mig..men då kunde datorn starta om sig närsomhelst...va tvungen att köpa ett nytt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 ajdå.. Men när det stängs bara av i spel är det oftast drivutiner.. Men om det stängs av typ när man sitter på internet, då är det något allvarligare skulle jag tro. Då kan det va moderkortet det e fel på som du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Många verkar ha problem med att datorn startar om hela tiden när man spelar spel T.ex.. Då ska man installera nya drivutiner sen är det bara o tuta o köra(för dom flesta) jag har testat de absolut senaste och versionen innan (till grafikkortet) och dessutom "omega varianten" och det startar forfarande om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 någon annan som har nfsu och windows xp....som startar om auto hela tiden? Jag varje race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Många verkar ha problem med att datorn startar om hela tiden när man spelar spel T.ex.. Då ska man installera nya drivutiner sen är det bara o tuta o köra(för dom flesta) Nej, att datorn startar om brukar vara pga dålig kylning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Jag varje race Min kompiss köpte det till hans nya dator (2800+ amd Geforce FX 5950 ULTRA 256 mb och 512 DDR ram) för några dar sen och samma sak händer där. Han har också XP. Ser ut att vara xp och nfsu som inte gillar varandra. Dock vet jag inte varför Max Payne 2 startar om...men har ändå tagit bort det (klarade av det) nu så nu har jag bara nfsu som krashar sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Mitt nfsu funkar fin fint på xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Min kompiss köpte det till hans nya dator (2800+ amd Geforce FX 5950 ULTRA 256 mb och 512 DDR ram) för några dar sen och samma sak händer där. Han har också XP. Ser ut att vara xp och nfsu som inte gillar varandra. Dock vet jag inte varför Max Payne 2 startar om...men har ändå tagit bort det (klarade av det) nu så nu har jag bara nfsu som krashar sönder. Uppbyggd? /samma som gta3 greak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts