redsolo Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Flickan kom precis hem ifrån USA med en Vice City kopia, dock så är det "NTSC" format, vilket leder till att jag inte kan spela det.... Lite frusterande att sitta och läsa manualen, kolla kartan utan att kunna spela det.... Och inte är man sugen på att chippa sin PS2, för 1-2k kr för att kunna spela det.. Så är det ngn som är intreserad av att köpa spelet till ett bättre pris, och få det innan det släpps här i Sverige??? maila mig isf, jag finns i göteborg för de som vill ha det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Te data eller ps2 är det data så köper jag det! okej?? om det är data så får ingen annan köpa det okej?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Te data eller ps2 är det data så köper jag det! okej?? om det är data så får ingen annan köpa det okej?? VC FINNS INTE PÅ DATOR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Te data eller ps2 är det data så köper jag det! okej?? om det är data så får ingen annan köpa det okej?? Till data.....hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redsolo Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Det är PS2 inte data .... är det ingen som har en chippad PS2 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 så man måste chippa sitt ps2 för att kunna spela det......?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Det är PS2 inte data .... är det ingen som har en chippad PS2 ?? Jo alla utom gotti har fattat det!....just nu skulle jag faktiskt vilja ha en PS2 som var chippad!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 hur mycke vill du ha för det? inte föra att jag vill köpa det men jag undrade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 så man måste chippa sitt ps2 för att kunna spela det......?? Ja det är ju ingen PAL version vettu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Ja har chippat mitt PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 ja me! hur mycket kostar det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redsolo Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 tja, eftersom vi inte har ngn användning för det och hon köpte det för 600, så säg runt 300-400 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 redsolo jag skulle gärna vilja köpa den ,här e mitt email så kan vi snacka sen mer om det niesun@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag tycker du ska sälja det till högst bjudande... Du kan ha en liten aktion här... Hjälper dig lite: - Första utropet ligger på 300sek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redsolo Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag tycker du ska sälja det till högst bjudande... - Första utropet ligger på 300sek!!! Mkt bra ide, är det du som står för första budet ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Najj... Jag har inte chippat mett ps2... Men jag hjälpte dig med idén... Det är ju tre som har frågat så jag tänkte att dom kunde köpslå om priset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Vad kosta de att chippa PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redsolo Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 995 för chippet, 1000 för installationen vilket blir ungefär lika mkt som man gav för själva konsollen... fortfarande ingen som vill ha spelet för 300 pix ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Det beror på vilken sort av PS2 du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 995 för chippet, 1000 för installationen vilket blir ungefär lika mkt som man gav för själva konsollen... fortfarande ingen som vill ha spelet för 300 pix ? Kanske mäsajja men inte det jag har det finns 2 (eller mer) olika sorters PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts