Concorde88 Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 När jag lirar med kameran ´bakom ryggen´ och alltså ser allting ur ögonperspektiv, men även ser gubben, då kan jag inte vända mig om?! Trycker jag vänster så går gubben i sidled och jag måste ändra till kameran som är ovanifrån för att vända mig. Synnerligen irriterande och säkert ett lättlöst problem, men jag greppar det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Använder du inte musen? Om inte, gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 5 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Jo, jag vet att jag kan lira med musen men kör hellre med endast spelkontroll. Tycker det är bättre. Jag är lite trött på att ha ena handen på musen och andra på tangentbordet, det blir så svårt att sitta tillbakalutad i fotöljen och njuta av liret. Finns det inget sätt att vända sig med spelkontrollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Ändra kontrollerna från Standard, till classic. Då kan du vända dig med tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 7 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2002 Japp när man kör med gamepad så funkar det inte alls som det ska! men det borde väl bara vara att ändra några inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Om du trycker på knapp nr 4 till höger på ditt tangentbord ska killen i spelet rotera. Det gör han för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Hmmm, det var ju en hel vetenskap o få till alla kontroll inställningar i GTA. Med gubben använder jag w,a,d och s och musen. I bilen anv jag 8,4,6 och 5 på numpaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts