Henrik Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Hur flyger man Dodo planet? Jag har upptäckt att om man håller i 6´an när man startar så kommer man upp men när man väl kommit upp så krachar man rakt ner i havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Här har du en guide om hur man flyger dodo. Det krävs mycket träning men om man sliter lite med det så går det nog.Den är på engelska och bry dig inte om att det är ps2........det är bara knapparna som är annorlunda. http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr...auto_3_dodo.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Hoppas det hjälpte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Kolla lite i forumet nästa gång...hur man flyger dodo finns på andra ställen i forumet... ;-) Jag har förresten flygit i 1232 sekunder nu...kunde ha flygit längre men råkade flyga in över ett unique jump och då vet ni ju alla vad som händer... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 eee har du ändrat handlig filen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik Skrivet 19 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Här har du en guide om hur man flyger dodo. Det krävs mycket träning men om man sliter lite med det så går det nog.Den är på engelska och bry dig inte om att det är ps2........det är bara knapparna som är annorlunda. http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr...auto_3_dodo.txt Vilka är knapparna då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 Vilka är knapparna då??? Det väljer Du.... Det finns: Turret up/dodo up Turret down/dodo down Det är dom som...jaa upp och ner med planet :ongue: sen är det gas och broms, vänster o höger och du läser hur man gör. P.S Gör exakt som dom säger......då blire rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 Kolla lite i forumet nästa gång...hur man flyger dodo finns på andra ställen i forumet... ;-) Jag har förresten flygit i 1232 sekunder nu...kunde ha flygit längre men råkade flyga in över ett unique jump och då vet ni ju alla vad som händer... ??? Vad händer om man flyger över ett "Unique jump"???? Jag vet inte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 Mycket lättare att köra med gamepad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2002 Vad händer om man flyger över ett "Unique jump"? Jag vet inte..... det blir precis som när du kör över med bil!! (slowmotion och cinematic mode) Ganska svårt att flyga då!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Man kan ju flyga till ghosttown med doddo!! (fast man kan inte landa ) Det e`lätt att flyga på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 hmm jag tycker det är för svårt att flyga jag kör helldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts