Blade87 Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 någon som vet om den i huvudtaget kommer ut? och i såfall när? börjar bli lite segdraget nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 någon som vet om den i huvudtaget kommer ut? och i såfall när? börjar bli lite segdraget nu vad är det för nått kul? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 vad är det för nått kul?:"> VA! Skojar du med mig eller? Svara inte om du ska skriva sådana onödiga svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 VA! Skojar du med mig eller? Svara inte om du ska skriva sådana onödiga svar! han kanske undrar vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Alting måste ju tas med största allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 (redigerad) någon som vet om den i huvudtaget kommer ut? och i såfall när? börjar bli lite segdraget nu Ingen vet när eller om den kommer. Kanske detta år? Redigerad 17 februari, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Det kan nog ta ett bra tag till.. De har ju alltid satt ut nya releasdatum men nu finns det inget nytt datum vad jag vet.. de kan kanske inte massproducera den.. eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 eftersom ingen annan svarade... det e en mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Är det matrixmobilen? :"> Någon kan väl skicka en länk till oss okunniga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Är det matrixmobilen? :"> Någon kan väl skicka en länk till oss okunniga. nope... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 www.neonode.com jag tror inte detn kommer... tröttnade på att vänta på den i november 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Senaste nytt är att den ska komma nu i vår.. Men det har man ju hört för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 www.neonode.com jag tror inte detn kommer... tröttnade på att vänta på den i november 2002 Det kommer jag ihåg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Matrix mobilen finns att få tag på, www.samsung.com men neonode.. skulle inte tro att den kommer, läste en av mina gammla mobil tidningar: " scripta ett program och vinn: 1a pris: Neonode N1 2a pris: nått.. " smart å tävla ut nått som inte finns? dom sa då också att releasdatumet inte var beslutat.. jag tror neonode e en bluff, precis som spelkonsollen Phantom utan cd/dvd drive som man ska ladda ner spelen gratis från internet.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts