3reZZ Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Jag har en Epson C44.. när jag ska skriva ut vissa papper.. alltså a4 från typ internet då kommer det typ 3/4 delar av kortsidan sen kommer det ett till pappar med den sista delen.. ser helt knas ut :S hur ska man göra ?? fattade ni ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 ställa in att den ska skriva ut a4 liggande.. Då får du större bilder oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 (redigerad) Den är inställd på A4 stående.. kan inte ha liggande för då får inte papprena plats i skrivaren :\ fast det finns en inställning på liggande Redigerad 17 februari, 2004 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Den är inställd på A4 stående.. kan inte ha liggande för då får inte papprena plats i skrivaren :\ fast det finns en inställning på liggande du ska inte flytta papprena.. Bara inställnignarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Jag tycker det låter som det är marginalerna som är inställda på ett lite konstigt sätt, kolla dem först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Finns nån inställning hur många % av papperet som den ska skriva ut...kolla inställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts