Daniel Jhn Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Jag behöver en patch eller något så att jag kan starta gta vc utan skiva... vet någon var jag kan få tag på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Jag behöver en patch eller något så att jag kan starta gta vc utan skiva... vet någon var jag kan få tag på det??? vaffu köru inte me skivan i då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Jhn Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 jag har ingen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 jag har ingen Då kan du kanske ladda ner den olagligt... Men jag ska inte nämna vad det heter och vart man får tag i det pga att det e föbjudet att nämna sånt inom GTAsajten *Lyder hultenius order* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan_90 Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 D går la me Alcohol 120%...???? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 D går la me Alcohol 120%...???? It is a Olagigt fortfarande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 It is a Olagigt fortfarande Nope, men jag har för mig att gtasajten räknar cracks som WareZ. (g4m3c0pyw0|^L|).c0m) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Daniel Jhn, läs reglerna innan du postar nåt som inte hör hemma på GTAsajtens forum. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts