danil89 Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 (redigerad) Jag har nyss lagt ut min nya hemsida om Vice City. Men jag behöver tips och kritik för att förbättra den. Man kan säga att sidan är i Beta. Till och med namnet på sidan skulle vara bra och få lite tips på. Jag behöver veta var man får tag på bra Guestbooks eller Forum Gratis. Addressen är TTVC Hjälp mig med tips! Redigerad 17 februari, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 fixa länkarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 http://invisionfree.com/ Gratis forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 (redigerad) Alla länkar funkar fint. Tack Jacker. För tipset. Men det funkar tyvärr inte i registrationen. Redigerad 17 februari, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Ok nu har jag fixat en bra Gästbok. Och bytt namnet TTVC= The Test Vice City site Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 med att fixa länkarna menade jag att domsatt huller om buller.... + att nu funkar inte sidan överhuve taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 danil89 din länk funkar inte till din sida, det står bara "Sidan kan inte visas." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts