Sirius Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 varför ska alla ungar ha xbox, när man kan ha dator!? Det är inte rätt att jämföra en Xbox med en datro. Det är ju likadant somatt jämföra ett minneskort med en daotr. båda har ett minne, och jag antar att det är det som du bygger ditt påstående med. En hårdisk utgör inte en konsol... Vad var det du menade med det förresten? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Gamecube har och kommer för alltid ligga mig varmt om hjärtat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Gamecube har och kommer för alltid ligga mig varmt om hjärtat mmm, tills du tröttnar på den genre som i stort sett alla bra spel har, och bestämmer dig för att köpa en Xbox... Som jag gjorde... Min röst blir iallafall GC, den är "renare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 hör på den där va... jag är iaf inte en bortskämd snorvalp, som får 3600 kr i present, och går och köper en xbox med två spel till...du har fan en tv, en dvdspelare, en gamecube med massa spel, OCH en xbox, vet du, jag kanske tar och köper mario party 5 ändå, bara så du får känna tillbaka lite Förresten, gå ut på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 hör på den där va... jag är iaf inte en bortskämd snorvalp, som får 3600 kr i present, och går och köper en xbox med två spel till...du har fan en tv, en dvdspelare, en gamecube med massa spel, OCH en xbox, vet du, jag kanske tar och köper mario party 5 ändå, bara så du får känna tillbaka lite Förresten, gå ut på msn Jag är ett rikamansbarn... Jag är vän med en uppfinnare som bor i ett antikt hus... käbba inte medmej om sånna saker... Mario Party 5, kvantitetsskit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Lägg av å spamma annars plockar jag fram varningar ur min stora moderatorsäck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Vote: inget, spelar bara pc jag är visst en utomjording trotts allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 varför ska alla ungar ha xbox, när man kan ha dator!? Vem sa att jag har en dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Vem sa att jag har en dator? Ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 SEGA, NES och SNES, punk slut. Mmm, vilka tider. Ska det vara dator ska det vara en gammal fin Amiga med Rat World. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Kryssboxxen är en dator.... Här e vad jag tkr om konsollerna (endast de nya) Xbox - Bäst grafik PS2 - Bäst spelkänsla och mkt bra grafik GameCube - Party spelens mästare.. Passar alla åldrar och spelkänslan e kul.. Enligt mig saknas det mkt spelkänsla i xboxen.. Jag har iaf nästan alla konsoller.. förrutom n64, sega sakerna, nes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts