fr34k Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 (redigerad) ps2 . Om man vill ha xbox kan man lika gärna köpa en dator då har du nog missat poängen med att ha tv spel.. Vote: krüss låddan edit* förklarningen: bara för att xbox råkar ha en hårdisk och annat som finns i en dator betyder det att man ska köpa en konsoll med sämre grafik?(ps2) Redigerad 17 februari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Sega Megadrive ska de va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 (redigerad) Vote: Playstation Jag har så fina minnen från min barndom med PSX mitt första spel var Mickey's Wild Adventures sen mitt andra som jag verkligen älskarde - Crash Bandicoot det kunde jag spela hur mycket som helst... sen kom tvåan som inte var riktigt lika bra... till sist kom trean som var fantastisk Kommer också ihåg en jul då jag fick Tomorrow Never Dies (är ett stort Bond-fan) gissa om jag blev glad efter nått år kom också en uppföjare - The World Is Not Enough... som är baserad på filmen... var också jättekul... Jag hade också en massa andra spel som inte var lika bra, men ändå kul. Sen när jag fick mitt PS2 upptäckte jag Metal Gear Solid jag köpte Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty samtidigt som min kompis (thotim, här på forumet) då blev jag förälskad i MGS... nån månad efter att jag hade klarat hela spelet fick jag syn på Metal Gear Solid i en affär... föregångarn till världens bästa spel, så jag köpte det, trots den dåliga grafiken och allt, tyckte jag ända att MGS var bättre än vassa MGS2... Ett och ett halvt år efter att jag klarat MGS såg jag i en annan affär Metal Gear Solid: Special Missions Det tillverkas inte ens längre... jag hittade det begagnat för 79:- så jag slog till direkt. Jag har nu klarat det också. MGS och MGS: Special Missions var riktiga spelupplevelser som jag aldrig kommer att glömma, därför blir valet självklart Playstation Oj, va långt det blev... Redigerad 17 februari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 (redigerad) En liten fråga, varför finns inte Sega, Nintendo 64, Nes och Snes med bland alternativen? Konsol som konsol, right? Redigerad 17 februari, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Vote : Playstation 2 Vet inte, gillar det bara, gillar inte X-Box handkontrollen..... Dessutom finns det massvis med spel till PS2 Men man föredrar allra hälst, PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Vilken jäkla skämt omröstning. Jag menar, starta en poll som frågar VILKEN KONSOL ÄR BÄST och utesluta dom bästa och ist välja dom sämsta som någonsin producerats(Förutom Playstation1 då naturligtvis). Jag menar vart är kungarna Nes, Snes och Mega Drive? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Vote: Nes och Genesis Kommer ihåg när jag spelade gamla mgs på nes Mäktigt. Sen Genesis, Sonic 2 var ett riktigt höjdar spel. Klarade ut spelet på typ 3månader :"> Dröjde lite länge men jag var dålig på tv spel då Och jag spelar fortfarande på mitt Genesis. Sen köpte jag Dreamcast en riktigt fin konsoll som gick i graven :'( (Contra III) Nu Har jag PS2, PSX , N64 , Xbox , GC , Snes , Genesis :'( (Mgs:sol (MGS) (Zelda) (Halo) (MGS TTS) (Sonic 2) Det var dom spelen jag tycker är bäst på varje konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 då har du nog missat poängen med att ha tv spel.. Vote: krüss låddan edit* förklarningen: bara för att xbox råkar ha en hårdisk och annat som finns i en dator betyder det att man ska köpa en konsoll med sämre grafik?(ps2) Va fan . Xbox har ju bara dataspel gc oc ps2 har ju lite annat iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 (redigerad) Xbox såklart Redigerad 17 februari, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Genesis Varför använder du frekvent konsolens amerikanska namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Varför använder du frekvent konsolens amerikanska namn? För att jag har en Genesis från Amerika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 För att jag har en Genesis från Amerika Tror ändå att det vore lättare för alla som inte visste vad det var för konsol om du kallade det Mega Drive ist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Tror ändå att det vore lättare för alla som inte visste vad det var för konsol om du kallade det Mega Drive ist! Ja men Genesis är snyggare.. :"> och mer "Rare". Men jag kan kalla den mega drive om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Ja men Genesis är snyggare.. :"> och mer "Rare". Men jag kan kalla den mega drive om du vill Jo håller fullständigt med om att Genesis låter snyggare!(Men som sagt vi befinner ju oss i Europa...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Vilken jäkla skämt omröstning. Jag menar, starta en poll som frågar VILKEN KONSOL ÄR BÄST och utesluta dom bästa och ist välja dom sämsta som någonsin producerats(Förutom Playstation1 då naturligtvis). Jag menar vart är kungarna Nes, Snes och Mega Drive? Jag förstår inte varför alla tycker att dom gammla konsolerna är bättre än dagens konsoller, visst visst, dom är ju roliga att spela på och så, men eftersom dom är rätt gammla och så är det klart att alla nya konsoler är med, tekniken måste gå vidare vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Jag förstår inte varför alla tycker att dom gammla konsolerna är bättre än dagens konsoller, visst visst, dom är ju roliga att spela på och så, men eftersom dom är rätt gammla och så är det klart att alla nya konsoler är med, tekniken måste gå vidare vet du Man växer väl upp och blir bakåtsträvare...jag växte ju upp med dom konsolerna..och självklart kan inget j*vla hopplock som Xbox ta dess plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gnage1 Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 XBOX äger stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 varför ska alla ungar ha xbox, när man kan ha dator!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Man växer väl upp och blir bakåtsträvare...jag växte ju upp med dom konsolerna..och självklart kan inget j*vla hopplock som Xbox ta dess plats... Jo, det förstårs, om man växte upp med dom så får man ju gammla minnen osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontasa 88 Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Xbox OCH dator... Men jag har en Gamecube... samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts