Ceone Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 jag tycker xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Xbox såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 TV spel suger, data ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 TV spel suger, data ska det va Håller med till 100%! fast bilspel, rpg och sportspel föredrar jag konsoll till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Xbox OCH dator... Men jag har en Gamecube... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Playstation 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 ps2 . Om man vill ha xbox kan man lika gärna köpa en dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Game Cube, bitch ass mothafucka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 ps2 . Om man vill ha xbox kan man lika gärna köpa en dator Det är väll samma sak med alla konsoller, att det är bättre med dator. Bara för att äckelbox har hårddisk då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Hur kan ni tycka ps2 är bra. jag skrattar så jag gråter när jag ser prestandad. Den duger inte till nåt längre förutom om man skall titta på dvd etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Det är väll samma sak med alla konsoller, att det är bättre med dator. Bara för att äckelbox har hårddisk då eller? nää. Men liksom xbox har typ bara dataspel . Visst man får de innan de kommer till pc men jag kallar den endå en billigare pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 PS2 ska man ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 jag hatar ps2 grafiken! EX. (detta har hänt) Jag spelar battlefield i ca:1 timme och ska spela ps2 efter det. Men efter 5min stänger jag av ps2an för grafiken är så äcklig. ja det känns som ps one! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 och vilket spel var det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 socom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Ok, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Hur kan ni tycka ps2 är bra. jag skrattar så jag gråter när jag ser prestandad. Den duger inte till nåt längre förutom om man skall titta på dvd etc. Prestandan är inte allt när det gäller konsollen, det beror mycket på hur mjukvaran samarbetar med hårdvaran. Du kan t.ex. aldrig emulera ett ps2 spel på en ator för att det e för låg prestanda på datorerna nu. Vote: Ps2 (Fast jag föredrar NES :">) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts