MR_Lene Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Sportlov v.9 i karlstad. Vet inte vad jag ska göra mm de är jobbigt de...vi har dansvecka de här veckan :'( fy fan Men sk nog bara softa på lovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 (redigerad) Jag har vecka 11. J*vla Luleå. :'( :'( :'( :'( :'(. Nå man ska ju alltid spara det bästa till sist . Redigerad 16 februari, 2004 av Lord of Slaanesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Jag har vecka 9. Då ska jag åka till Åre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 mm de är jobbigt de...vi har dansvecka de här veckan :'( fy fan Men sk nog bara softa på lovet om du menar på gympan så ska du inte säga nått. För jag har haft dans 3 veckor i rad foxtrot,bugg,amerikanska promenaden och nått till knepig. (boring) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Sportlov v. 9 Ska till Courchevel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 (redigerad) Jag har lov vecka 9 (nästa alltså) och då ska jag slappa utan dess like! Imorgon (tisdag) så har jag studie, utmärkt uppvärmings dag Edit: Glömde mellanslag på ett ställe Redigerad 16 februari, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Jag ska till Farfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 har redan haft mitt lov.. Det tillbringade jag framför datorn.. Va på LAN i 5dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 sportlov v.9, sthlm... jag börjar med vecka 8! Tisdag. Party Onsdag. Party Vecka 9 - Sportlov Torsdag - Party Lördag - Party Söndag - Party så mitt schema ser lite fullt ut! V. 8 Tis syrran fyller 19! Ons. andra syrran 18! V9. Tors. Mamma fyller.. öh.. 48? Lör. Jag fyller år!! Sön. Vi ska fira alla 4 som fyllt år, några från släkten kommer Det betyder Presenter!! Hoppas jag inte får en bok av farmor som vanligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Jag har lov nästa vecka antar att jag kommer att spela dator hela dagarna... och sen sista dan inser jag att jag har slösat bort lovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Mitt lov börjar nästa vecka. En polare och jag ska väl lana dom första 4-5 dagarna, sen ska man väl upp till Romme vid Borlänge över nån dag och åka skidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Malmö för mig, hälsa på min bror och hans flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Mitt lov börjar nästa vecka. En polare och jag ska väl lana dom första 4-5 dagarna, sen ska man väl upp till Romme vid Borlänge över nån dag och åka skidor. Jippi, då kan du stanna vid mig påvägen dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 fan va sköön.. ! vi sak ha sportlov nästa vecka eller veckan som kommer då tar man juh ledigt på fredan .. sen typ 2 ggr i mars ska jag till Åre oxo.. fett skoj !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 jag hadde det roliga vecka 7 Då spelade jag dator och LANade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Mitt lov börjar nästa vecka. En polare och jag ska väl lana dom första 4-5 dagarna, sen ska man väl upp till Romme vid Borlänge över nån dag och åka skidor. Hoppa på det stora hoppet, 2 st hopp bredvid varandra, ta det vänstra. Jag trillade där och rullade ner för landningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Hoppa på det stora hoppet, 2 st hopp bredvid varandra, ta det vänstra. Jag trillade där och rullade ner för landningen. Kanske man ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 om du menar på gympan så ska du inte säga nått. För jag har haft dans 3 veckor i rad foxtrot,bugg,amerikanska promenaden och nått till knepig. (boring) åhhh....ja skulle få ryck och elda upp skolan då ja!!! Hata alla estetiska ämnen också...+jag ogillar esteter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Jag har sportlov v.10..då ska jag ägna mig åt min annorlunda hobby.. - GRÄVA!! Jag ska gräva mig framåt i nästan en meters snödjup! GRÄVA GRÄVA GRÄVA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Lör. Jag fyller år!! grattis i förskott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts