3reZZ Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Vad ska ni göra på sportlovet da ? själv ska ja till Italien å möta kusiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 SPela data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 jobba, på måndan och tisdan. sen slappa arslet av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 LOL... sportlovet är ju slut...! Iallafall för oss i Göteborg...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 skratta inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Mitt börjar om 2 veckor (Senast i sverige tror ja) :'( jaja, jag ska spela dator och allt vajs man kan göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Jag får ny dator då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Jag har inte lov denna vecka, alltså vecka 8! Jag har vecka 9! Jävla Stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Jag har inte lov denna vecka, alltså vecka 8! Jag har vecka 9! Jävla Stockholm! w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Vi ska ha lan i skolan och spela CS Ska spöa alla då Börjar kl 1 idag, och håller på tills torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Mitt börjar om 2 veckor (Senast i sverige tror ja) :'( jaja, jag ska spela dator och allt vajs man kan göra... men då kan du sukta folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Jag ska sova så mycket som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 bor nära stockholm, lovet börjar nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Jag har sportlov just nu men helst skulle jag vänta ett par veckor, känner mig inte så skoltrött än men jäkligt gött ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Jag ska spela xbox kanske ska köpa ett spel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Måste vänta till vecka 10.... :'( Men jag ska spela, åsså ska jag eventuellt till Stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 har det nästa vecka :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 har det nästa vecka :/ jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Sportlov v.9 i karlstad. Vet inte vad jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Här i hudik så är det sprotlov v10, ska tillbringa den veckan av två veckor i thailand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts