Peskele Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Började spela theme hospital igen för några dar sen , och har fått ett problemm . På bana/level 5 , ingenting går ju . Alla vill ha högre lön samtidigt som allt går neråt , värde, glädje etc . Blir hela tiden så att efter nån V.I.P har besökt sjukhuset så får jag de där tavlorna och priserna typ -60 Anseende , - 40 Anseende , + 4000 , +232 kr, sen så visas det att jag har förlorat. Det jag skulle behöva är antingen en bra förklaring hur jag ska klara nivån(Har lästs faqs men står inget) , eller en save file för bana/level 6 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Jag har försökt med path´cen men den fungerar inte . Patchen ska göra så man kan starta om banan och tar bort buggar + att man ska kunna få flera utbildnings folk (lärare) . Jag har förlorat forskar läraren , han dog när en maskin exploderade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) theme hospital är fett kul, men jag har tappat bort det Redigerad 3 juli, 2004 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 theme hospital är fett kul, men jag har tappat bort det aldrig spelat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jag skulle vilja ha det igen, vet nån vart det finns att köpa , eller nått sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 det är kul, men ganska svårt. Kom typ till level 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Min polare lånade det av sin kusin och jag såg på lite när han spelade! Va fan as fult ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 kom ihåg när jag var liten och köpte det.. och det roligaste av allt tyckte jag var att se när dom klippte av tungor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 huh, vad kan man gö i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 körde det för ganska längesen men jag fuskade till mig pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag har också problem med den nivån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag var väl ganska liten när jag hade det, det var iochförsig demo men ganska kul då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts