curry Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Hejsan! Jag skall skriva en debattartikel om Grand theft auto serien och jag vill få reda vad utvecklarna till gta fått för kalgomål/anmälningar. De två bröderna som dödade en kvinna vettja, men finns det något mera? vad var det där med moraltanterna? Kom ej ihåg. Iallafall uppskattar er hjälp. Tack och HEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Ja, det där med Haiterna och kubanerna i VC, dom tycker att dom framställs som våldsamma mördare, och att man kan lura skiten ur dom i spelet, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Läs i gamla news brev och sök lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts