GT-R Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Skulle inte nån kunna göra en cykel till vicecity Vet att det redan finns men med nya ljudfiler så att den låter som en cykel... hoppas nån kan gör en sån typ en sån här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Hur roligt är det när Tommy inte trampar...! Man kan väl lika gärna göra en ny motorcykel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Jag tycker att nån ska ta och göta en specialized P3 hojjj , jag skulle ha byggt en om jag visste hur man gjorde. Här e adressen om nån e sugan att titta hur den ser ut http://www.specialized.com/SBCBkModel.jsp?...s669ikzm.j27006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 16 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 mm men de skulle ändå va grymt me nya ljudfiler så den låter som en cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Finns en redan på GTA mods.com http://www.gtamods.com/bilder/4/2/46_liten.jpg Länk: http://gtamods.com/index.php?ModID=46&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Skulle inte nån kunna göra en cykel till vicecity Vet att det redan finns men med nya ljudfiler så att den låter som en cykel... hoppas nån kan gör en sån typ en sån här Ta och lär dig zmodeler och gör en själv(det är sköjj), men jag tror att man behöver en ny flag då "is bike"(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Skulle inte nån kunna göra en cykel till vicecity Vet att det redan finns men med nya ljudfiler så att den låter som en cykel... hoppas nån kan gör en sån typ en sån här ja kan har gort en förr men har lagt ner projektet.. så jag gör en ny model Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 bra keep on working Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Ta och lär dig zmodeler och gör en själv(det är sköjj), men jag tror att man behöver en ny flag då "is bike"(?) Finns ju redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 så här långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 damn... dedär ser ju snygg ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Ja riktigt snygg keep on working. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 nu är det bara texturer och en sadel jag tyckte inte felgarna vart snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 grym!! cool good job man!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Asgrym!!! Trampar Tommy verkligen, eller kommer fötterna att stå stilla??? Du borde göra lite olika modeller, eftersom att det där styret ser lite.... femtiotalsaktigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 hjulen är väl inte runda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Ja, nu då du säger det.... den ser VÄLDIGT 50-tal ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Snygg cykel är den färdig snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Snygg cykel är den färdig snart jag är hos morsan nu men på fredag drar jag te farsan på tisdag kan jag göra textures. för jag skull till farsan tvärt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Har du blivt färdig med cykeln nu?? Jag råkade pajja brandväggen så jag kunnde ej gå in på datan ¨på en månad så att jag skulle kunna kolla om du har lagt ut en ny replik!Om den inte e färdig hur lång tid tar det? Skulle nån kunna göra en mod så att tommy kan *"olla" med cyklarna! *Hoppa rakt upp i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts