CLAN-FFS|Amir Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Hej Jag läste på sidan att nästa GTa kommer slutet av året till ps2 ? kommer den bara för ps2 eller för PC också ? när kommer den till pc i så fall ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Antagligen några månader efter att det har släppts på PS2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 jag läste att det kommer heta "Gta IV sin city" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) jag läste att det kommer heta "Gta IV sin city" Det är bara Spekulationer.... Dessa titlar cirkulerar just nu på nätet. Gta: Sin City Gta: San Andreas Gta: Tokyo Gta: Bogota Så var det ja Personligen tror jag mest på San Andreas eftersom Både Liberty City och Vice City från GTA 1 nu har blivit omgjorde till 3d, så bara San Andreas e kvar Redigerad 23 februari, 2004 av Mikolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 varifrån kommer "bogota" och "sin city" ifrån ? (vilka städer alltså ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Sin City kan det bli och det kommer vara Las Vegas. Jag tror nog GTA2 utspelar sig i Las Vegas eller i Sin City eftersom alla neonljus, bilar och miljö...! Jag tror också att GTA 2 utspelar sig i framtiden med en 70-tals miljö...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 tack Arman. Hoppas att det blir Sin City eller tokyo gta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 eller tokyo gta Det är bara ett sjukt rykte...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Packe boy Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag tycker det var en bra ide Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Lönt att dra upp en 2 år gammal tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Lönt att dra upp en 2 år gammal tråd? Exakt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Packe boy Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Aa de tycker jag. För ja e nykter som fan de e inte du. Dessutom va de en kul tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts