Panimala Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Emma är inte vad jag skulle kalla "en robinson"... men det fanns ju ingen riktig robinson att rösta på så jag bryr mig inte så mycket... Robban är otroligt barnslig! Bra att han blev portad på robinson-festen @ Spy Bar Robban va helt sjuk,men jag köpte expressen för hans skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 http://wwwb.aftonbladet.se/vss/streaming/t...bbanbla,00.html (webbtv) humm.. han verkar ju inte frisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Robban va helt sjuk,men jag köpte expressen för hans skull HEHE, gjorde jag med. Om du menar den där han är helt blå på framsidan, Och texten lyder såhär: JÄTTE BRÅK PÅ ROBINSON' FESTEN INATT EFTER ROBBANS SKANDAL!. Sen Gav han ut viagara tabletter till alla på krogen där han var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Robban kom för det första till finalen helt blåmålad, sen när det vart hans tur att demonstrera vem han röstat på började han äta på röstningslappen, sedan kutade han och tog Robinsonstatyetten skrikandes "den är min!". Med statyetten i handen hoppade han över bordet där programledarna Harald och Anders stod, låg där på golvet ett tag och sen sprang han ut ur studion. AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHH! fyfan va roligt! fy va skön kille! fan o jag som satt vid datorn andra delen av finalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 HEHE, gjorde jag med. Om du menar den där han är helt blå på framsidan, Och texten lyder såhär: JÄTTE BRÅK PÅ ROBINSON' FESTEN INATT EFTER ROBBANS SKANDAL!. Sen Gav han ut viagara tabletter till alla på krogen där han var. japp,den. Det var ju nästan sorligt att han inte kom in på festen :'( men va fan,han blev nog poppis på baren han delade ut tabletter finns det ingen film på "kuppen"?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 EXTRA EXTRA: Robban planerar att starta ett Humor program Robban: Jag ska klä ut mig till apa och jucka mot Mona Sahlins ben, säger han. Sen säger han att dom ska hoppa i nylaggd sement Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 EXTRA EXTRA: Robban planerar att starta ett Humor program Robban: Jag ska klä ut mig till apa och jucka mot Mona Sahlins ben, säger han. Sen säger han att dom ska hoppa i nylaggd sement Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Det värsta är att pressen uppmärksammar honom! Skit i honom, så kanske han slutar doppa snoppen i drinkar, spy på folk, förstöra tv-programmen osv. Tyvärr så tycker många idiotiska svenskar att han är rolig. Själv tror han att han är en idol bland många! "Det är synd om mina fans börjar supa bara för att jag gör det." Btw, jag tycker inte att Emma var en värdig vinnare! En värdig vinnare förstorar varken läppar eller bröst. Vet du hur du blir en kändis i Sverige? Du kan antingen förstora brösten, doppa snoppen i drinkar, springa runt naken i TV, vara Playboy-brud etc. Förutsatt att du är med i en dokusåpa, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Länk? Hittar det inte igen men det var på expressen.se iallafall. Du kan ju leta lite där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Varken Emma eller Mille är väl så bra? Näää, Pål skulle ha vunnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 håller med LoneWolF! Pål skulle ha vunnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 1. Om man inte kollar på robinson så är det väl onödigt att säga det och skriva att gjorde null vote. 2.Tycker att ingen var särskilt värd att vinna men emma blir nog en bra vinnare (öh vad menar jag med det...?) . 3.Det robban gjorde var ju askul och det med gorillan verkar ännu roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts