saffecool Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Ja Vann rätt på Robinson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 (redigerad) Den personen som van var personen som van edit: aaahh. kom på vad du menade, var otoligt dålig formulerad fråga, jag tittar inte på robinson, så jag valde null vote Redigerad 15 februari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 haha.. robban borde ha vunnit vote: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Vote: Null Vote... Kollar inte på Robinson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Vote: Nej. Skulle helst vilja att Pål skulle vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Jag tittar inte ens på Robinson...! Vote: Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Tycker att mille borde ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Asså, vad fan gjorde Robban. Åt upp lappen o stack i direkt sändning... jaja, men Mille skulle ha vunnit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Emma var bra vinnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Nej, pål borde vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Null vote Kollar/kollade inte på Robinson, så jag bryr mig inte vem som vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Så här är det va: Robinson är ett skitprogram vilket betyder att man inte ska kolla på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Den enda som var värdig att vinna va Pål.. Robban är förövrigt sjuk i huvet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 vad har han gort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 vad har han gort? Robban kom för det första till finalen helt blåmålad, sen när det vart hans tur att demonstrera vem han röstat på började han äta på röstningslappen, sedan kutade han och tog Robinsonstatyetten skrikandes "den är min!". Med statyetten i handen hoppade han över bordet där programledarna Harald och Anders stod, låg där på golvet ett tag och sen sprang han ut ur studion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Ja Robban måste vart påverkad eller något, verkligen inte värdig Robinsson vinnare, Dessutom är han roligt korkad Dom enda som var värdiga att vinna var Leif och Mille Men det spelar ingen roll vem av Emma och Mille som skulle vinna eftersom dom är tillsammans och ska gifta sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Varför tycker alla att Robban är dum i huvudet? Jag tycker att det var coolt! Blåmålad och käka upp lappen och anfalla programledaren. Det var ett minne för livet..men...det är klart...riktigt frisk är han nog inte.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Emma var bra vinnare Mer än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 din lille snusk Jag kollade inte så jag bryr mig inte. Tycker bara robban gjorde rätt, tror ni inte att folk kommer komma i håg det där?? Han är grym så är det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Emma är inte vad jag skulle kalla "en robinson"... men det fanns ju ingen riktig robinson att rösta på så jag bryr mig inte så mycket... Robban är otroligt barnslig! Bra att han blev portad på robinson-festen @ Spy Bar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts