tufferhenrik Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 har alla utom vice city ej till pc ska köppa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Samma här..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Har alla GTA spel ... Gta1 som PC BestBuy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag har alla gta spelen fast på psx och ps2. plus att jag har gta 2 på game boy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag har alla GTA-spel som kommit ut än så länge men GTA1 har jag inte i originalförpackning. Det tror jag inte!! Har du det till gameboy?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 (redigerad) Det tror jag inte!! Har du det till gameboy?? Nej, så här ser min GTA-samling ut nu, alla spelen är till PC: GTA: 1 st bränd, 2 st i Total GTA. GTA London: 1 st i PC Best Buy förpackning, 2 st i Total GTA GTA2: 1 st bränd, 1 st i PC Best Buy och 2 st i Total GTA. GTA3: 1 st i originalförpackning. GTA Vice City: Ska köpa till PC när det kommer ut. Redigerad 20 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Har det inte har dock bara spelat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 My lista: GTA: 1 bränd GTA2: 1 bränd, funkat ej, virus GTA3: 1 original. Playskivan har en repa GTA VC: 0 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Så här ser min lista ut dårå GTA:Orginal och min storebror har två brända som ej funkar GTA2:1 Orginal GTA3:1 Orginal till pc GTa.Vice City:Har lkånat ett ps2 och VC från farsans jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 My lista: GTA: 1 bränd GTA2: 1 bränd, funkat ej, virus GTA3: 1 original. Playskivan har en repa GTA VC: 0 stycken Ganska risig samling hördu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Ganska risig samling hördu... Min lista är rätt hyfsad alla orginal!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Jag har alla spel i serien i original förpackning.... (Utom VC [Har inte ps2]) Jag har köpt alla spelen när dom kom ut, inte några samlingsboxar Har du det till Game Boy?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts