Ocke Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 har du gta1 skriv dom som har jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har det. Fast jag tror det hör hemma i allmänt snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har det...tyvärr en bränd version...Jag hittar det inte i någon affär.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har det...tyvärr en bränd version...Jag hittar det inte i någon affär.... samma för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har det. Fast jag tror det hör hemma i allmänt snack. Nop.....GTA 1 "underforumet"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Nop.....GTA 1 "underforumet"!!! Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 samma för mig... Samma här!! Annars kan man ladda ner det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Samma här!! Annars kan man ladda ner det! Varför ska man ladda ner det om man redan har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag har GTA1 men jag hoppas att de ger ut den där samlingsboxen med GTA1, GTA London och GTA2. I så fall ska jag köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag har GTA1 men jag hoppas att de ger ut den där samlingsboxen med GTA1, GTA London och GTA2. I så fall ska jag köpa den. Har du inte 2:an eller? Själv har jag alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Har du inte 2:an eller? Själv har jag alla. Jag har alla GTA-spel som kommit ut än så länge men GTA1 har jag inte i originalförpackning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag har alla GTA-spel som kommit ut än så länge men GTA1 har jag inte i originalförpackning. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Varför ska man ladda ner det om man redan har det? Jag har också GTA1... 2 också.. Båda brända, ingen går och installera... Jag har ny data, 2,00 GHZ, som motsvarar 2000 MHZ. 20 GB och nåt som är bättre en RAM-minne!? Windows XP.. Varför funkar de inte å installera GTA1? Kan nån svara? *hoppas snart få GTA3 till datan. fast den blir väl bränd den också... * ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Nu ska ja göra läxor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag har det på en bränd skiva någonstans, men det var väldigt länge sedan jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Samma här!! Annars kan man ladda ner det! Vart då? Jag dammsugit internet efter det men det enda jag hittar är freeloaders sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 JAAAA!!! Jag har av någon anledning precis hittat gta1!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 har alla, men GTA1 é de enda som é orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 har det ej........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jag har alla spel i serien i original förpackning.... (Utom VC [Har inte ps2]) Jag har köpt alla spelen när dom kom ut, inte några samlingsboxar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Samma här!! Annars kan man ladda ner det! Jag har bränd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts