Xemtoth Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Finns MP3 Player(radiokanalen) redan i själva spelet, men att man kan fylla den med låtar?? behöver snabb hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 kanalen finns redan i spelet ja.. Du lägger in låtarna i en mapp som heter mp3 om jag inte minns fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Den finns inte förren du lägger in låtarna i mp3 mappen som stell sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 (redigerad) Den finns inte förren du lägger in låtarna i mp3 mappen som stell sa. Så det är en "tom" mapp som heter MP3 Player som man lägger in låtarna, sen kan man lyssna på dem i spelet?? Och måste det vara MP3 låtar för att det ska funka?? Redigerad 14 februari, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 mjo det är korrekt...det ligger väl nån textfil där.....men annars är det bara o fylla med mp3 låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Textfilen?? vadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Det skapas en textfil i mp3 mappen när man lägger in mp3:or. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 När jag köppt spelet så kan jag fråga mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts