johan_90 Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 vilken knapp gör man så att gubben siktar på första bästa gubbe...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 jag har det på delete.. men det beror ju på ifall du använder standard eller classic på controls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 om det är på ps2 är det på r1 har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 jag har det på delete.. men det beror ju på ifall du använder standard eller classic på controls.. Finns auto-aim på PC-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 ja (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Ja det finns det, bara att välja classics controls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Finns det? Fan vad tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Testade nyss med classic controls, haha det känns ju som att spela vice city på PS2. Men satan vad mycket svårare det är att styra gubben jämfört med när man har standard controls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts