thotim Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Nån som spelar det, vad heter ni och vilken server är ni i? Här kan ni andra iaf ladda ner det från...: ftp://stontale.nefficient.co.kr/pub/stont...sh%20V2030).exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Är det gratis att spela sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jag spelar... (fast det vet du redan thotim...) @_-MadeMan-_, Ja det är gratis Kom ihåg att ni måste regga er på sajten innan ni kan börja spela sen... http://www.pristontale.com/ btw, jag heter Fredrico på PristonTale... precis som jag gör här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 går ju inte att regga sig på sidan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 går ju inte att regga sig på sidan :/ Håll muspekaren på "acount" som ligger bravid "support" då kommer det fram en massa grejer under... därbland "register" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Vad går spelet ut på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Gissar på MMORPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Håll muspekaren på "acount" som ligger bravid "support" då kommer det fram en massa grejer under... därbland "register" jag vet, men det gick inte att regga sig med mozilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Med Mozilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Mozilla = En annan webläsare än Internet Explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Mozilla Mozilla Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts