Xemtoth Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Vilken av windows 2000 - 98 ska jag använda?? Jag har 2000¨på min nya dator och har inget problem med 2000. men här kommer frågan: vilken jag ska använda? formatera datorn och trycka in windows 98? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 2000 är bättre, mycket säkrare och baserat på NT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Alltså tycker du att jag ska ha 2000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Antagligen med tanke på att han sa att det är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Okey, tack! Men jag trodde windows 2000 sög, men det gör det alltså inte, soft, ska använda det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Vissa spel klarar inte av NT. Tycker du ska installera 98 eller XP om du har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Vissa spel klarar inte av NT. Tycker du ska installera 98 eller XP om du har! Det beror på om det ska användas till spel eller inte ju! Men jag förmodar nog att Arman har rätt och så, fast de flesta spelen går på NT & 2000 så vitt jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 men windows millenium edition..? e det bra ??... vi har det på våran andra dator :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 men windows millenium edition..? e det bra ??... vi har det på våran andra dator :S me är det sämsta operativsystem som någonsin skapats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 me är det sämsta operativsystem som någonsin skapats vadårå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 vadårå??? ME e en blandning imellan Windows NT och XP kan man väll säga?? fast 90% NT och 10 % XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 nej , det är en extra buggig version av 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 nej , det är en extra buggig version av 98 Lol...det förklarar allt, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 2000 är bättre, mycket säkrare och baserat på NT Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Tycker det känns onödigt av dig om du avinstallerar något som du säger funkar bra. Om nånting funkar skall man inte ta bort det.. speciellt gällande windows Annars tycker jag 98 är bäst.. efter XP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 hos min mamma har ja win2000, tkr inte de e nå vidare kul.. Men fick nyss reda på att man kunde skinna 2000 precis som jag brukar göra me min pappas XP så nu har ja massa skins.. (windowblinds) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 jag råka fiffla så jag var tvungen att installera om xp så sen funka inte Cd keyen så då fick det bli 98 å det är grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 jag råka fiffla så jag var tvungen att installera om xp så sen funka inte Cd keyen så då fick det bli 98 å det är grymt... 98, grymt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 men blir lite nostalgisk och sen märker man hur fritt 98 igentligen är, man kan ändra på mapparnas utseende, kontrollpanelen osv. Men sen så kommer BSOD och allt skitersig, det har dåligt stöd för dages hårdvara osv osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag har XP Pro och 98se, jag tycker att 98 är bättre. 98 är stabilare och snabbare och ALLA spel fungerar i 98, gamla som nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts