Lallaren Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 ja jag vet inte vad de var som ringde mig men han sa så här : "hej e marcus där ..jag sa ja..då sa han ..då får jag viäl ringa senare..... S: :S :S och nummret var : 0850590000 kan inte ni testa å ringa....:S för de e en telefonsvarae som säger massa grejer som tryck blala för att blabla och så säger dom några företag men va e de för företag ?? om nån kan va snäll och ringa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 (redigerad) Kulturama Musikdramatiska Grundskola Virkesv. 21, Hammarby Sjöstad Box 19193, 104 32 STOCKHOLM En skola alltså. Redigerad 13 februari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 tycker det låter lite dumt ... det är väll inte så mysko ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Skola = någon elev som busringt från en elevtelefon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Skola = någon elev som busringt från en elevtelefon Elevtelefon? Vilken skola har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 När jag gick i sexan så fanns det telefoner i olika rum, vi hade kommit på hur man ringde till anndra avdelningar, efter en vecka kollade alla lärare lite skumt på oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 13 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 de va ju typ en vuxen hördes som de...e typ 100% på att de va en vuxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 När jag gick i sexan så fanns det telefoner i olika rum, vi hade kommit på hur man ringde till anndra avdelningar, efter en vecka kollade alla lärare lite skumt på oss Finns i varje klassrum i våran skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 (redigerad) Elevtelefon? Vilken skola har det? Min gamla och den jag går i nu Dock så fick man väl egentligen inte använda den som jag hade på min förra skola om man inte mådde dåligt och behövde ringa sina föräldrar. Redigerad 14 februari, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Hehe om ni trycker #2 på en Teliatelefon så aktiveras tjänsten "mottagaren betalar"! Skitkul, jag och några polare ringde till min kompis. Nu får min kompis betala typ 30 kr för det samtalet! Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Min gamla och den jag går i nu Dock så fick man väl egentligen inte använda den som jag hade på min förra skola om man inte mådde dåligt och behövde ringa sina föräldrar. Ok på våran skola går typ alla bara hem om dom mår dåligt. På lågstadiet fick man ju låna nån telefon som fanns i skolan men man var tvungen att däga till en lärare. Crice: Det fattar du väl att det inte är så? Man får välja om man vill betala det när man tar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Kanske ska skriva i vardagssnack istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 ja jag vet inte vad de var som ringde mig men han sa så här : "hej e marcus där ..jag sa ja..då sa han ..då får jag viäl ringa senare..... S: :S :S och nummret var : 0850590000 kan inte ni testa å ringa....:S för de e en telefonsvarae som säger massa grejer som tryck blala för att blabla och så säger dom några företag men va e de för företag ?? om nån kan va snäll och ringa Kan ju vart a0x från Hit-City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts