Jump to content

mysko ringde mig :S

Lallaren
 Share

Recommended Posts

ja jag vet inte vad de var som ringde mig men han sa så här : "hej e marcus där ..jag sa ja..då sa han ..då får jag viäl ringa senare..... S: :S :S

och nummret var : 0850590000

kan inte ni testa å ringa....:S för de e en telefonsvarae som säger massa grejer som tryck blala för att blabla

och så säger dom några företag men va e de för företag ?? om nån kan va snäll och ringa :lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min gamla och den jag går i nu :lol:

Dock så fick man väl egentligen inte använda den som jag hade på min förra skola om man inte mådde dåligt och behövde ringa sina föräldrar.

Ok på våran skola går typ alla bara hem om dom mår dåligt. :lol:

På lågstadiet fick man ju låna nån telefon som fanns i skolan men man var tvungen att däga till en lärare.

Crice: Det fattar du väl att det inte är så? Man får välja om man vill betala det när man tar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja jag vet inte vad de var som ringde mig men han sa så här : "hej e marcus där ..jag sa ja..då sa han ..då får jag viäl ringa senare..... S: :S :S

och nummret var : 0850590000

kan inte ni testa å ringa....:S för de e en telefonsvarae som säger massa grejer som tryck blala för att blabla

och så säger dom några företag men va e de för företag ?? om nån kan va snäll och ringa :lol::lol:

Kan ju vart a0x från Hit-City B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor