epix Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 imorgon kl: 20.00 är den en dag ingen på hela jorden kommer att glömma. den du gillar kommer att bli kär i dig då. om du ej skickar detta mail till minst 11 personer kommer du aldrig bli tillsammans med den du kommer att gilla. vill du bli ihop med den eller aldrig ihop med någon?...... Jag fick detta brev av bosse_bildoktor. Är detta tillåtet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Att försöka sprida kedjebrev på forumet via PM är ganska lönlöst då de flesta här har mer vett i skallen än att dom skulle skicka det vidare. Kedjebrev bör definitivt räknas som spam är därmed inte tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Att försöka sprida kedjebrev på forumet via PM är ganska lönlöst då de flesta här har mer vett i skallen än att dom skulle skicka det vidare. Kedjebrev bör definitivt räknas som spam är därmed inte tillåtet. Men allt sånt "spam" skall ju tas via PM har det ju sagts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Ja men att skicka ut PM vars ända syfte är att få mottagaren att skicka det vidare räknas som missbruk av tjänsten, eller hur hultenius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jag har aldrig förståt mig på kedjebrev...! Vem är det som gör sånna och varför gör personen det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jag har aldrig förståt mig på kedjebrev...! Vem är det som gör sånna och varför gör personen det? hrmm kanske för att sedan tänka när de flesta har fått de, "jaja, de är jag som skickade ut de ju" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Unga personer som gör dem kanske tycker att det är roligt att se om de någonsin får tillbaka det. Vad vet jag? Hursomhelst så tror jag inte att det finns något jobbigare än kedjebrev, hatar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts