Meller Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jag tycker att något uppdrag i GTA 3 var svårast, där man skulle hämta massa saker i vattnet med en båt och fick alla snutar efter sig. Och när man skulle hjälpa en gubbe till något ställe (han den gamla) . Inget uppdrag i VC var speciellt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 The Driver, The Exchange och Checkpoint Charlie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 vet inte men nu vill jag spela gta 3 (har inte klarat det än ska göra det nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Jag är framme vid sista uppdraget, men jag tvekar med att göra det. Jag har hört att man blir av med alal sina vapen och jag har samlat ihop en rejäl mängd ammo. 9999+ i pistol, uzi, M16 och AK47, plus flera tusen till resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Jag är framme vid sista uppdraget, men jag tvekar med att göra det. Jag har hört att man blir av med alal sina vapen och jag har samlat ihop en rejäl mängd ammo. 9999+ i pistol, uzi, M16 och AK47, plus flera tusen till resten. Mm förtår dig Jag visste inte om att man förlorade ammon så jag körde på och så hoppsan så va alla ammo borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Demolition man HATA de updraget! de e så j*vla SEGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts