Tigern Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Vilket uppdrag tycker du är svårast? Jag har precis klarat det som många säger är det svåraste, "The Job", det är det sista uppdraget på Malibu Club. Men själv tycker jag nog än så länge att "Cop Land" är det svåraste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 copland tycker jag är lätt Säger "the driver" för att jag hade problemmed det . Sen "the job" ... menar du inte "the driver" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Fel forum? Han kanske menade svåraste uppdraget av alla gta-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest DR.Evil Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 själv tycker jag checkpoint chanalie för att om man gör fel på ett hopp så ärdet kört eller :"> hoppas det stavas så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 checkpoint charlie heter det. fattar inte hur man får charlie till chanalie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest DR.Evil Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 okej jag skrev fel då men villken tycker du är svårast då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 copland tycker jag är lätt Säger "the driver" för att jag hade problemmed det . Sen "the job" ... menar du inte "the driver" ? the job var vall ett av dom enklaste och roligaste uppdragen själv tycker jag att the driver var ganska segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Helt klart "The Driver" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Vet inte riktigt tyckte "the driver" var svårt innan men nu tycker jag det är skit lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 the job var vall ett av dom enklaste och roligaste uppdragen själv tycker jag att the driver var ganska segt. smart att dra upp en 3 månader gammal tråd, så får man icke göra! men men, kul at du drog upp just min i alla fall, jag står fortfarnade kvar vid mitt beslut "Cop Land" är svårast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag tycker ingenting var särskilt svårt... Vissa var ju "större" uppdrag och krävde mera, men inget som stack ut...möjligtvis Dildo Dodo till en början, men inte när man väl "knäckte koden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag tycker ingenting var särskilt svårt... Vissa var ju "större" uppdrag och krävde mera, men inget som stack ut...möjligtvis Dildo Dodo till en början, men inte när man väl "knäckte koden". Ja Dildo Dodo hade jag också problem med i början men efter en 100-150 försök ( ) så klarade jag den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Ja Dildo Dodo hade jag också problem med i början men efter en 100-150 försök ( ) så klarade jag den! Jag tycker att dildo dodo var skit lätt, jag fattar inte hur så många kan tycka det är svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 haha själv på the driver gick man in och ändra i alla files på VC och wepons.ide och sänkte styrkan på svats vapen till 1 och ett skott i magget haha dom var sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 vet inte vad uppdraget heter .. men det är de man kör en mini helikopter så ska man lägga fyra bomber i ett hus som dom bygger i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 vet inte vad uppdraget heter .. men det är de man kör en mini helikopter så ska man lägga fyra bomber i ett hus som dom bygger i... Demolition man Jag tycker El Burros sista uppdrag i GTA3 när man ska plocka upp alla hans porrtidningar.. Men Demolition man, och The Driver hade man också problem med.. Faktiskt med när man skulle rädda Lance på soptippen också.. (Death Row) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 det svåraste e när man ska flyga miniflygplanet åt kärringen (NEJ INTE HelikopteRN n00bs) o den där dildogrejen roligaste e the job the driver the shooter och no escape (alla malibu uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 vet inte vad uppdraget heter .. men det är de man kör en mini helikopter så ska man lägga fyra bomber i ett hus som dom bygger i... det hade jag problem med också(försökte typ 50 gånger) men nu jag testar igen klarar jag det på varenda gång på första försöket många har ofta problem med det för det är första gången i VC man flyger helikopter och det är ju inte det lättaste sättet att börja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 The party nej allvarligt så tycker ja no the driver......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts