Tedfallkv Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 (redigerad) Har fixat lite med NHL nu. Det går spela NHL med 11 andra spelare hjälp av denna modiferade filen. för innan gick det bara att köra 4 spelare samtidigt online.. och nu 12 samtidigt online med hjälp av denna fil. lägg in filen i "C:/Sökvägen till EA SPORTS/NHL 2004/fe/nhl/js/" OBS! NHL 2004 måste vara uppdaterat till senaste versionen. alltså version 1.04!! EDIT: Glömde att säga.. Det funkar verkligen! NHL_2004_12_Players_Mod.zip Redigerad 12 februari, 2004 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Har du gjort den själv ? Om iaf är du duktig ! Tyvärr har jag inte NHL 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Gjort och gjort.. Har modiferat den. Filen är från orginal spelet. man jag har redigerat den. så att man kan spela online mot 11 stycken istället för 3 som jag tycker är rätt tråkig.. om ni undrar om den funkar så gör den de. har testat det på lan och sånt. riktigt kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts