Copstar Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 :'( Nu har jag fastnat med min 2 dörrars Whashington cab/standard den ersätter stallion/manana det enda som fattas är sjysta handling.cfg, default.ide och carcol.dat så kan ni kan kanske ge mig tips på nåra bra program för att editera dessa filer eller om ni kan göra det och ifall ni har egna 3d hjul som jag kan få så skulle jag bli glad ni skrivs förstås in i reedme texten. svara!! snälla!! http://www.geocities.com/mi_copstar/whasington.jpg IFALL BILDEN INTE VISAS TRYCK HÄR eller höger klicka på bilden och sedan VISA BILD --------------------------------- Jag tycker om den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Men du beöver inte skapa 2 topicar ffs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 (redigerad) ne men ja gjorde det nu whoops bilden fukade inte här heller :'( :"> Men för att gott göra det lägger jag ut en beta verision av bilen det var ett fel i gammla bilen ladda ner denna istället Whasington_2_doors.zip Redigerad 12 februari, 2004 av Copstar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Men gör inte det i fortsättningen, det är inte omtyckt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 ok ja ska inte lägga ut fler Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Använd den andra.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts