Urachez Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Japp, UT2004 Demot släpptes för ett ett tag sedan. ÄNTLIGEN! Här har ni en drös med mirrors om ni är intresserade, men jag måste tillägga att nästan alla servrar är överbelastade. Själv laddar jag hem det från DC, 30 min kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Mums, blir väl till och ladda ner senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Något av det sämsta jag spelat Men det beror nog på att jag hade rätt så extrema förväntningar. Men det var knappt någon närvarokänsla med vapnerna, ingen spelkänsla, samma grafik som i UT2003 etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 det kändes precis som att dra igång ut2++3, samma graffe, samma vapen, samma känsla, det är ett kul spel men, man kan lika gärna dra igång ut2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 laddar ner i 400-500kb/s ifrån nvidia's hemsida ca 1 timme kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Jag längtar mera efter GTA:SA demot men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Jag längtar mera efter GTA:SA demot men men... inte för att det kommer komma nått SA demo, men längta på du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 13 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Något av det sämsta jag spelat Men det beror nog på att jag hade rätt så extrema förväntningar. Men det var knappt någon närvarokänsla med vapnerna, ingen spelkänsla, samma grafik som i UT2003 etc. Bah, finns det nå't spel jag skrivit om som du tycker om? Själv tycker jag UT2004 Demot var riktigt underhållande! Verkligen värt att testa! Men jag kan reckommendera att inte börja med Onslaught, utan prova te.x CTF först. Som sagt, värt att testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts