Barracuda Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 neeeeJ! inte 70 talet! det ska va 2000! Gta3 Så nu tänkte jag lite: GTA: 60(?) GTA london -69: 69 GTA2: 70 GTA3: 2000(-00) GTA vice city: -80 GTA SA(?): -90? För nittiotalet har ju inte spelats upp i något GTA? / Och börja inte nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Gta3 Så nu tänkte jag lite: GTA: 60(?) GTA london -69: 69 GTA2: 70 GTA3: 2000(-00) GTA vice city: -80 GTA SA(?): -90? För nittiotalet har ju inte spelats upp i något GTA? / Och börja inte nu.... True, men är GTA2 70-tal? Har jag varken hört eller tänkt på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 GTA 1 är väl nittiotal? Och GTA 2 har sjuttiotalsbilar, men utspelas väl i en snar framtid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 GTA 1 är väl nittiotal? Och GTA 2 har sjuttiotalsbilar, men utspelas väl i en snar framtid? exakt vad jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kustom Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag tycker att det ska utspela sig på 50-talet, våre fränt att sladda runt med en hot rod eller en custom kärra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 70talsbilar är sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 gta1 tycker jag är väldigt realtid.. eller realtid på den tiden.. Och gta2 har jag hört ska vara 2010.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag tror inte att det är något annat gta-spel än VC som utspelar sej ett visst årtal och så tror jag inte att det kommer att bli heller. VC var nog bara ett undantag, de ville väl bara göra ett annorlunda spel. Att i ett framtida GTA kunna välja mellan 3:e och 1:a persons vy skulle vara roligt. Eller hur. Tror att det slulle bli mer känlsa i 1:a pvyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag tror inte att det är något annat gta-spel än VC som utspelar sej ett visst årtal och så tror jag inte att det kommer att bli heller. VC var nog bara ett undantag, de ville väl bara göra ett annorlunda spel. Att i ett framtida GTA kunna välja mellan 3:e och 1:a persons vy skulle vara roligt. Eller hur. Tror att det slulle bli mer känlsa i 1:a pvyn. GTA är inte GTA i first person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 GTA är inte GTA i first person. Det är därför han vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Då skulle det kännas mer som postal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Då skulle det kännas mer som postal.. Usch och fy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 lol de får väl helt enkelt göra en tidsmaskin i nästa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Hoppas det blir häftigare "Death animations". Ser sitt offer ligga och lida på marken. "Dont hurt me.. pleaaaaaaaaase" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Och inte lika jädra buggigt som de varit tidigare.. Helllre att spelet släpps senare än planerat bara de är korekkt gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Tycker att man ska kunna prata med andra personer man möter på gatan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Och inte lika jädra buggigt som de varit tidigare.. Helllre att spelet släpps senare än planerat bara de är korekkt gjort.. Man vill ju inte ladda ner patchar det första man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Man borde kunna råna människor på gatan utan att döda dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 man borde kunna stiga högre med helis och flygplan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 (redigerad) 90-tal skulle vara okej, men äcven nu-tid, kul med lite dagens bilar, och kanske se Vercetti som gammal, ja, eller kanske medelålders iallafall.. Klart ska det va ny huvudperson.. Redigerad 26 mars, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts