Jump to content

Senaste om Nya GTA!!!

krille_07
 Share

Recommended Posts

Om du inte vet något om det så kan jag väl ta och berätta några saker om det...

Man är inte säker på att SA verkligen kommer komma men jag tror iallafall spelet kommer:

• ... utspela sig i 70-talets San Francisco...
  • ... innehålla svartvita polisbilar med en blå logga...
  • ... innehålla en bro som ska se ut som Golden Gate bron.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville bara veta vart du fått den infon ifrån...eller är det bara önsketänkande?

Både och kan man säga...! ^_^

För att i den artikeln med en falsk GTA 4 bild så var det en man som hade kläder från 70-talet på sig...!

Under 70-talet var San Francisco också en mycket brottslig stad...!

Allt från narkotikahandel till biltjuvar fanns då.

Om SA kommer utspela sig i 70-talet så tror jag också Driver spelen kommer vara en bra källa till idéer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både och kan man säga...! ^_^

För att i den artikeln med en falsk GTA 4 bild så var det en man som hade kläder från 70-talet på sig...!

Om SA kommer utspela sig i 70-talet så tror jag också Driver spelen kommer vara en bra källa till idéer.

Hur kan det utspela sig under 70-talet? Då kan de inte använda namnet Tommy Vercetti på huvudpersonen. Eftersom Tommy Vercetti redan varit i Miami under 80-talet, så blir det konstigt om det blir 70-talet.(dvs om namnet Tommy Vercetti andvänds)Eller ska GTA bli som "Tillbaka Till 70-talet". Nä, tror det kommer bli San fransisco under slutet av 80-talet.(Vice City slutar nånstans i Miami år 1987 tror jag. The One Who Live Will See...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne jag tycker att det skulle va roligare om Tommy Levde vidare i nästa spel...och att nästa spel tar vid där Vice City slutade...kanske att de börjar med ett uppdrag i Vice City där man ska fly till Flygplatsen för att sedan åka till San Francisco...

..... och börja om från början, utan pengar, makt, eller brudar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både och kan man säga...! :lol:

doh inte äldre än vc :lol: Tänk på alla bilar,det blir ju nästan som epa-traktorer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne jag tycker att det skulle va roligare om Tommy Levde vidare i nästa spel...och att nästa spel tar vid där Vice City slutade...kanske att de börjar med ett uppdrag i Vice City där man ska fly till Flygplatsen för att sedan åka till San Francisco...

_EXAKT_ så vill jag ha det! Du läser mina tankar! :blink: Skulle vara exakt så jag skulle vilja GTA:San Andreas börjar, men inte för han jagas som han lämnar Miami. Han gör det för han vill åka vidare till Fransisco. Så första uppdraget borde vara så man bara kör sig själv lugnt och sakta till flygplatsen och kör iväg, eller så kan det vara intro, precis som i GTA 3 o GTA:Vice City. I GTA 3 var det köra en brud till ett sjukhus och GTA:Vice City Mercedes til porrklubben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor