krille_07 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Har varit lite inaktiv på senare tid...har nämligen...ehh inte haft tillgång till internet....p.g.a att jag flyttat Så nu undrar jag vad är det senaste om GTA San Andreas eller vad det nu skulle heta....Tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Om du inte vet något om det så kan jag väl ta och berätta några saker om det... Man är inte säker på att SA verkligen kommer komma men jag tror iallafall spelet kommer:... utspela sig i 70-talets San Francisco...... innehålla svartvita polisbilar med en blå logga...... innehålla en bro som ska se ut som Golden Gate bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 ... utspela sig i 70-talets San Francisco... Ville bara veta vart du fått den infon ifrån...eller är det bara önsketänkande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ville bara veta vart du fått den infon ifrån...eller är det bara önsketänkande? Både och kan man säga...! För att i den artikeln med en falsk GTA 4 bild så var det en man som hade kläder från 70-talet på sig...! Under 70-talet var San Francisco också en mycket brottslig stad...! Allt från narkotikahandel till biltjuvar fanns då. Om SA kommer utspela sig i 70-talet så tror jag också Driver spelen kommer vara en bra källa till idéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Både och kan man säga...! För att i den artikeln med en falsk GTA 4 bild så var det en man som hade kläder från 70-talet på sig...! Under 70-talet var San Francisco också en mycket brottslig stad...! Allt från narkotikahandel till biltjuvar fanns då. Om SA kommer utspela sig i 70-talet så tror jag också Driver spelen kommer vara en bra källa till idéer. Hur kan det utspela sig under 70-talet? Då kan de inte använda namnet Tommy Vercetti på huvudpersonen. Eftersom Tommy Vercetti redan varit i Miami under 80-talet, så blir det konstigt om det blir 70-talet.(dvs om namnet Tommy Vercetti andvänds)Eller ska GTA bli som "Tillbaka Till 70-talet". Nä, tror det kommer bli San fransisco under slutet av 80-talet.(Vice City slutar nånstans i Miami år 1987 tror jag. The One Who Live Will See... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Varför ska det vara Vercetti? Tycker det skulle vara roligare med nån ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ne jag tycker att det skulle va roligare om Tommy Levde vidare i nästa spel...och att nästa spel tar vid där Vice City slutade...kanske att de börjar med ett uppdrag i Vice City där man ska fly till Flygplatsen för att sedan åka till San Francisco... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ne jag tycker att det skulle va roligare om Tommy Levde vidare i nästa spel...och att nästa spel tar vid där Vice City slutade...kanske att de börjar med ett uppdrag i Vice City där man ska fly till Flygplatsen för att sedan åka till San Francisco... ..... och börja om från början, utan pengar, makt, eller brudar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ja Vercetti SKA vara kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Det skulle vara något det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Tycker inte han ska vara kvar. Hittills har alla GTA-spel varit oberoende av föregångarna och enligt mig blir det mycket lättare så. Om Vercetti ska vara med i nästa GTA är det omöjligt att hänga med i storyn om man inte kört VC... och det är inte bra nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Nä fan! Inte Vercetti igen! Det ska va en ny stad och en nu gubbe! Och ny handling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Både och kan man säga...! För att i den artikeln med en falsk GTA 4 bild så var det en man som hade kläder från 70-talet på sig...! Under 70-talet var San Francisco också en mycket brottslig stad...! Allt från narkotikahandel till biltjuvar fanns då. Om SA kommer utspela sig i 70-talet så tror jag också Driver spelen kommer vara en bra källa till idéer. doh inte äldre än vc Tänk på alla bilar,det blir ju nästan som epa-traktorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 håller med . inte 70 tal eller lägre.. tycker nästan att 80 talet är förlångt bak.. mycket skönare i GTA3 när det är typ nu-tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest DR.Evil Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 det blir ju lite konstigt om nu ska vara tommy så borde dem andra folket jobba för honom....därför han är ju rik och har mycket pengar så då skulle nästa gta bli lite konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Men han kan ju typ bli attackerad å av med allt....sen så måste han fly =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 neeeeJ! inte 70 talet! det ska va 2000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest DR.Evil Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 hur ska han kunna bli attackerad om han kunde slå Sonny och han gorde det utan någon hjälp så då måste han kunna slå dem också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Ne jag tycker att det skulle va roligare om Tommy Levde vidare i nästa spel...och att nästa spel tar vid där Vice City slutade...kanske att de börjar med ett uppdrag i Vice City där man ska fly till Flygplatsen för att sedan åka till San Francisco... _EXAKT_ så vill jag ha det! Du läser mina tankar! Skulle vara exakt så jag skulle vilja GTA:San Andreas börjar, men inte för han jagas som han lämnar Miami. Han gör det för han vill åka vidare till Fransisco. Så första uppdraget borde vara så man bara kör sig själv lugnt och sakta till flygplatsen och kör iväg, eller så kan det vara intro, precis som i GTA 3 o GTA:Vice City. I GTA 3 var det köra en brud till ett sjukhus och GTA:Vice City Mercedes til porrklubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shadow90 Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Vercetti ska vara kvar så de så, han får ju true crimes Nick Kang att stå och vattna blommor i kjol!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts