Fralla_24 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Tjenna, jag har gjort en Battlefield 1942 hemsida.. Regga er gärna Jag funderar på köpa GtasajtenUF senare.. Men i forumet på min sida kan du prata om vad du vill, finns massor med forum.. Behöver members så det inte känns så tomt Ni kan även hitta recensoner på olika spel där. Ge även förslag på nya forum etc.. Det är phpnuke jag använder mig av på hemsidan. Men jag håller på göra en hemsida i php så det lär ta ett tag, tills dess är det phpnuke som gäller.. Ni får gärna skicka in filmer och sånt på sajten. Tänkte det lät bra med namnet BFsajten Här är hemsidan: BFsajten.mine.nu Welcome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Gjort designen själv? Isåfall snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Gjort designen själv? Isåfall snygg! Nej, det har han inte. Kolla nere i högra hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Tyvär inte.. Hittade den på en sida.. Tyckte den var snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts