SiXxe Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Konstigt att ingen skrev något igår? Men det verkar inte vara 10års dagen han kommer tillbaka! Haha, nej Han kommer till bakanästa år den sjunde juli(07-07-07) Redigerad 16 september, 2006 av SiXxe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Haha, nej Han kommer till bakanästa år den sjunde juli(07-07-07) Ska vi tro på det den här gången? (0+7+0+7+0+7=21. 2+1=3) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 7 theori ljuger det vet vi alla .. 2pac kanske lever han kanske inte lever .. jag tror att han lever så fuck it .. Han kommer tillbaka när han fucking vill fuck ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Vet inte om den här har blivit postad... men men here ya go: http://img473.imageshack.us/img473/4904/tupacshakurgz1.jpg EDIT: Såg att den blivit postad redan, Sorry! Redigerad 8 oktober, 2006 av Gaerder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Vet inte om den här har blivit postad... men men here ya go: http://img473.imageshack.us/img473/4904/tupacshakurgz1.jpg EDIT: Såg att den blivit postad redan, Sorry! Haha det är lungt.. men börjar faktiskt tröttna på den där bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Haha det är lungt.. men börjar faktiskt tröttna på den där bilden lol men fan ja var helt säker på att han var död förut, men ni har fått mig att ändra mening hah. Bra tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Kom faktsikt på en sak.. Vet ni vad makaveli betyder ? jag vet och nu tänker jag berätta ändå om det redan har tagits upp Makaveli är en gammal krigs metod där man spelade död för att lura fienden. och det är ju typ det 2pac gör och nu ska alla som inte tror på mig börja säga att det aldrig användes bara stog i en bok eller hur ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vet ni vad makaveli betyder ? jag vet och nu tänker jag berätta ändå om det redan har tagits upp Makaveli är en gammal krigs metod där man spelade död för att lura fienden. och det är ju typ det 2pac gör och nu ska alla som inte tror på mig börja säga att det aldrig användes bara stog i en bok eller hur ? Det har vi hört förut ja. Och han spelade aldrig död, han hade bara planer på det (stod också i den här tråden förut). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Det har vi hört förut ja. Och han spelade aldrig död, han hade bara planer på det (stod också i den här tråden förut). men han skrev om det ! 2pac kanske faaan ville göra det efter han läst boken troru han fick så jävla mycket information om honom i fängelset ?! asså ta det inte personligt men försöker ni kämpa för att göra som ni vill, ni måste verkligen ha rätt eller hur ?!?!?!?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 men han skrev om det ! 2pac kanske faaan ville göra det efter han läst boken troru han fick så jävla mycket information om honom i fängelset ?! asså ta det inte personligt men försöker ni kämpa för att göra som ni vill, ni måste verkligen ha rätt eller hur ?!?!?!?!?!?! Så ni måste inte ha rätt då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empoZ Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 ja tror han lever..... http://www.youtube.com/watch?v=HtoxEheku8A nog med bevis?!?!?! och btw kan the seven theory stämma men ja tror inte han kommer komma fram igen utan han kommer leva gömd.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 ja tror han lever..... http://www.youtube.com/watch?v=HtoxEheku8A nog med bevis?!?!?! och btw kan the seven theory stämma men ja tror inte han kommer komma fram igen utan han kommer leva gömd.... Den är så falsk den kan bli. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Så ni måste inte ha rätt då? Vem sägar att vi har rätt, jag sa ingen fakta där dit PU**VER ! men niiiiIIIIiiIIIIi MÅÅååÅÅÅSSSTE ha rätt ?!?! Den är så falsk den kan bli. och det är pågrund av ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vem sägar att vi har rätt, jag sa ingen fakta där dit PU**VER ! men niiiiIIIIiiIIIIi MÅÅååÅÅÅSSSTE ha rätt ?!?! och det är pågrund av ? Vore väl lite märkligt om vi var tvungna att ha fel, eller hur? Makaveli är en gammal krigs metod där man spelade död för att lura fienden. Är inte fakta då eller? "Vi" måste väl få komma med motargument? Om inte folk hade sagt emot hade ju varenda liten lättpåverkad unge trott på teorin (visserligen ganska likt nu men i alla fall). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Makaveli är Tupac Amaru Shakur. Personens böcker han var djupt intresserad av heter Niccoló Machiavelli. Som nämnt tidigare kopierade han inte hans namn helt, han gjorde sitt eget, vilket det finns åtminstone en teori tidigare i tråden om varför han valde att ta bort de bokstäver han valde att ta bort. "Vi" måste väl få komma med motargument? Om inte folk hade sagt emot hade ju varenda liten lättpåverkad unge trott på teorin (visserligen ganska likt nu men i alla fall). Suck. Otroligt omoget. Men vad kan man förvänta sig av dig när man tittar på majoriteten av dina tidigare kommentarer i den här tråden. Men med det där påståendet sjunker du ytterligare igen. Trodde du hade mognat och lärt dig något åtminstone efter ett tag men tydligen inte. Och om du inte fattar vad jag menar(vilket nog är högst troligt), så påstår du att det är bara småbarn som är otroligt lättpåverkade som tror på att Tupac fortfarande lever. Så du känner alla personer som tror på det? Självklart gör du inte det, och du vet vad det kallas? Fördomar, just det, och inte bara om ett par få människor, nej, vi pratar tusentals åtminstone. Du vet, det finns personer utanför det här forumet och din lilla instängda drömvärld i ditt rikemansområde som tror på att Tupac fortfarande lever. Sen finns det säkert ett antal lättpåverkade som tror på teorin(och lättpåverkade som inte tror på teorin...), men det gäller även andra teorier så som 11/9 teorin, men du drar alla över en kam. Du kan ju inte påstå att alla i den här tråden som går emot att han lever verkar särskilt intelligenta. Det är fortfarande lågt och otroligt korkat och bevisande av att man inte har något vett i skallen genom att dra alla som tror på något över en kam. Jag skulle kunna säga att det bara är korkade och lättpåverkade snorungar(insert more insults here) om alla som inte tror på samma sätt jag tror på i alla frågor som finns, men det bevisar inte att jag har rätt enligt andra(även om jag personligen tycker att jag rätt, annars skulle jag inte tycka så...). Se där, där fick du en lektion i att man ska respektera andra personers åsikter och inte ta till namnkallning och fördomar vilket jag lärde mig på lekskolan. Men ta det lugnt, det är aldrig för sent att börja lära sig. Du får gärna besvara det här om du vill, men gör det utan förolämpningar eller fördomar eller idiotiska påståenden eller gör det inte alls. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Makaveli är Tupac Amaru Shakur. Personens böcker han var djupt intresserad av heter Niccoló Machiavelli. Som nämnt tidigare kopierade han inte hans namn helt, han gjorde sitt eget, vilket det finns åtminstone en teori tidigare i tråden om varför han valde att ta bort de bokstäver han valde att ta bort. Suck. Otroligt omoget. Men vad kan man förvänta sig av dig när man tittar på majoriteten av dina tidigare kommentarer i den här tråden. Men med det där påståendet sjunker du ytterligare igen. Trodde du hade mognat och lärt dig något åtminstone efter ett tag men tydligen inte. Och om du inte fattar vad jag menar(vilket nog är högst troligt), så påstår du att det är bara småbarn som är otroligt lättpåverkade som tror på att Tupac fortfarande lever. Så du känner alla personer som tror på det? Självklart gör du inte det, och du vet vad det kallas? Fördomar, just det, och inte bara om ett par få människor, nej, vi pratar tusentals åtminstone. Du vet, det finns personer utanför det här forumet och din lilla instängda drömvärld i ditt rikemansområde som tror på att Tupac fortfarande lever. Sen finns det säkert ett antal lättpåverkade som tror på teorin(och lättpåverkade som inte tror på teorin...), men det gäller även andra teorier så som 11/9 teorin, men du drar alla över en kam. Du kan ju inte påstå att alla i den här tråden som går emot att han lever verkar särskilt intelligenta. Det är fortfarande lågt och otroligt korkat och bevisande av att man inte har något vett i skallen genom att dra alla som tror på något över en kam. Jag skulle kunna säga att det bara är korkade och lättpåverkade snorungar(insert more insults here) om alla som inte tror på samma sätt jag tror på i alla frågor som finns, men det bevisar inte att jag har rätt enligt andra(även om jag personligen tycker att jag rätt, annars skulle jag inte tycka så...). Se där, där fick du en lektion i att man ska respektera andra personers åsikter och inte ta till namnkallning och fördomar vilket jag lärde mig på lekskolan. Men ta det lugnt, det är aldrig för sent att börja lära sig. Du får gärna besvara det här om du vill, men gör det utan förolämpningar eller fördomar eller idiotiska påståenden eller gör det inte alls. Oh. Hur var det nu. Inte slå tillbaka om någon slår en? Har för mig att jag också lärde mig det på dagis något sånt. Aldrig försent att börja lära sig. Datornördar-som-är-instängda-utan-kompisar funkar alltid och rikemans-ägningar brukar duga också. Nej, alla som tror att 2pac lever är inte lättpåverkade. Jag har däremot pratat med många människor som är bombsäkra på att 2pac lever och det enda dom nämner som bevis är "Ööh, 2+5=7 och du vet". Om ingen får skriva motargument i den här tråden blir det lätt så. Om man däremot får både argument för och emot kan man lättare bilda sig en "normal" uppfattning. Om du bara skulle få argument för t.ex. att aliens har varit här, 9/11 var gjort av Bush eller att jorden kommer att gå under imorgon skulle du antagligen tro på det (inget personligt). Ska kanske nämna något om "majoriteten av dina tidigare kommentarer i den här tråden" jag också då. Fin fasad men ganska intetsägande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Oh. Hur var det nu. Inte slå tillbaka om någon slår en? Har för mig att jag också lärde mig det på dagis något sånt. Aldrig försent att börja lära sig. Datornördar-som-är-instängda-utan-kompisar funkar alltid och rikemans-ägningar brukar duga också. Nej, alla som tror att 2pac lever är inte lättpåverkade. Jag har däremot pratat med många människor som är bombsäkra på att 2pac lever och det enda dom nämner som bevis är "Ööh, 2+5=7 och du vet". Om ingen får skriva motargument i den här tråden blir det lätt så. Om man däremot får både argument för och emot kan man lättare bilda sig en "normal" uppfattning. Om du bara skulle få argument för t.ex. att aliens har varit här, 9/11 var gjort av Bush eller att jorden kommer att gå under imorgon skulle du antagligen tro på det (inget personligt). Ska kanske nämna något om "majoriteten av dina tidigare kommentarer i den här tråden" jag också då. Fin fasad men ganska intetsägande. Motargument är välkomna så länge de faktiskt kvalificierar som ett argument och inte "omg tUpAc äR DöD haN doG för ett millenium sedan!111oneone". Jag har aldrig påstått att de inte är välkomna och alla som får skriva här måste tro att Tupac lever men du gillar väl att ta information ut från ingenting. Okej. Vart är dina argument emot att Tupac lever? Du kanske läste det på en nyhetssida? Ah, det är ju ett bra argument. Jag har fått argument för att en hel del varför aliens har varit här(här är väl lite ospecifierat, i ditt område då eller? Eller ditt rum? Men det är väl Tellus), 9/11 var gjort av Bush och att jorden kommer gå under, men jag har inte tänkt särskilt mycket på det då jag aldrig lagt tid på att tänka över deras argument. Men du gillar väl att ha fördomar som vanligt vilket du återigen bevisar. Intetsägande. Passande ord för att beskriva dina argument för att Tupac är död i den här tråden. Inte slå tillbaka om någon slår en? Har för mig att jag också lärde mig det på dagis något sånt. Aldrig försent att börja lära sig. Datornördar-som-är-instängda-utan-kompisar funkar alltid och rikemans-ägningar brukar duga också. Mjo då, men ingen har "slagit" dig i den här tråden. Nope, aldrig för sent att börja lära sig. Var skriver jag "Datornördar-som-är-instängda-utan-kompisar"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Omg tUpAc äR DöD haN doG för ett millenium sedan!111oneone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Motargument är välkomna så länge de faktiskt kvalificierar som ett argument och inte "omg tUpAc äR DöD haN doG för ett millenium sedan!111oneone". Jag har aldrig påstått att de inte är välkomna och alla som får skriva här måste tro att Tupac lever men du gillar väl att ta information ut från ingenting. Okej. Vart är dina argument emot att Tupac lever? Du kanske läste det på en nyhetssida? Ah, det är ju ett bra argument. Jag har fått argument för att en hel del varför aliens har varit här(här är väl lite ospecifierat, i ditt område då eller? Eller ditt rum? Men det är väl Tellus), 9/11 var gjort av Bush och att jorden kommer gå under, men jag har inte tänkt särskilt mycket på det då jag aldrig lagt tid på att tänka över deras argument. Men du gillar väl att ha fördomar som vanligt vilket du återigen bevisar. Intetsägande. Passande ord för att beskriva dina argument för att Tupac är död i den här tråden. Mjo då, men ingen har "slagit" dig i den här tråden. Nope, aldrig för sent att börja lära sig. Var skriver jag "Datornördar-som-är-instängda-utan-kompisar"? Jag har inte heller skrivit "omg tUpAc äR DöD haN doG för ett millenium sedan!111oneone". Däremot får jag precis som du ha en åsikt och säga vad jag tycker om era argument. Jag vet att du inte har sagt att ingen får komma med motargument, mitt första inlägg var riktat till YooSho eftersom han klagade på att jag sa vad jag tyckte. Mina argument? Så det är inte ett argument att han officiellt är död? Nu låter du lite som Greenpeace-idioterna jag såg på Bullshit. Lita-inte-på-systemet-dom-lurar-en-genmanipulerad-mat-är-farlig-och-det-vet-dom-men-dom-ljuger. Känns lite som en motsats till vårt domstolssystem i Sverige, att man måste bevisa sig oskyldig istället för att åklagaren ska bevisa en skyldig. Är min farfar verkligen död? Jag har ju inga bevis (förutom att han är officiellt död och att läkarrapporter finns kvar, men det duger ju inte som bevis). Vad har jag haft för fördomar nu då? Det är ju inte du som har fördomar? Rikemansområde? Instängd drömvärld? Vad vet du? Nej ingen har slagit mig. Det var mer en liten metafor, att du klagar på att jag var omogen och inte ha fördomar när du är precis likadan själv. LäRdE SIg pÅ DagIS!!1!! "Datornördar-som-är-instängda-utan-kompisar" = Min lilla instängda drömvärld i mitt rikemansområde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Hmmm..... trodde han var död men, men allt ja läst .. hmm.. tror han lever "Life goes on" http://www.youtube.com/watch?v=jvhBhAHvAvQ <--- lol Redigerad 13 oktober, 2006 av Hunter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts