Ice Cube Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 2. Okej. Det var en liten överdrift. Men budskapet i Corleones inlägg var i princip: Officiellt så är han död. Är han död så är han död, det kommer inga nya låtar, inga nya videos, inga bilder och inga nyheter om honom. Hur vet du vad Corleone tänker? Och du verkar inte veta ett dyft om 2pac, senaste albumet släpptes 2005, 9 år efter hans död. 2pac är en legend, likadant med Nirvana och Elvis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Hur vet du vad Corleone tänker? Och du verkar inte veta ett dyft om 2pac, senaste albumet släpptes 2005, 9 år efter hans död. 2pac är en legend, likadant med Nirvana och Elvis. Jag vet inte hur han tänker, men det kändes ganska självklart vad han menade. Ja, med låtar som var ihopklippta och som många tycker suger. Jag förstår också att han är en hiphoplegend men då kanske man ska fokusera på musiken och inte på att leka brottsutredning om hans död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 1. Ehm, så att om man inte gillar hiphop som 2pac så är man dum i huvet? Tror att Einstein dunkade hiphop på kvällarna. Han lever också förresten, han bor i 2pacs hemliga hus på en ö i Söderhavet. 2. Det han menade var att eftersom det inte görs 2pac-musik längre eftersom han är död (eller bara gömmer sig för sina fiender) så kanke man ska gå vidare, utforksa ny musik och inte sitta och dyrka 2pac 24/7. "1." nej men varför disrespektera 2pac.. jag disrespekterar inte sex pistols eller beatles som nåra fortfarande lyssnar på? "2." säg en person som lyssnar på 2pac 24/7 .? ingen pallar det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) "1." nej men varför disrespektera 2pac.. jag disrespekterar inte sex pistols eller beatles som nåra fortfarande lyssnar på? "2." säg en person som lyssnar på 2pac 24/7 .? ingen pallar det (om dina "" var för att det var löjligt så skriver jag dom för att det blir lättare att se vad jag svarar på) För det första: ta inte Corleone på allvar. Hans inlägg är ofta bara sarkastiska. Han förklarade för några inlägg sen att han inte menade exakt det han sa. 1. I alla fall så var det väl knappast disrespekt? Han menade väl ungefär vad jag sa i sista meningen i mitt senaste inlägg. 2. Som jag sa någar inlägg bakåt så överdrev jag. Menade inte lyssna och inte dygnet runt utan att man sitter och funderar på hans död hela tiden när det väl är musiken som är det viktiga? *edit* Glömde en mening i början. Redigerad 14 augusti, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (om dina "" var för att det var löjligt så skriver jag dom för att det blir lättare att se vad jag svarar på) För det första: ta inte Corleone på allvar. Hans inlägg är ofta bara sarkastiska. Han förklarade för några inlägg sen att han inte menade exakt det han sa. 1. I alla fall så var det väl knappast disrespekt? Han menade väl ungefär vad jag sa i sista meningen i mitt senaste inlägg. 2. Som jag sa någar inlägg bakåt så överdrev jag. Menade inte lyssna och inte dygnet runt utan att man sitter och funderar på hans död hela tiden när det väl är musiken som är det viktiga? *edit* Glömde en mening i början. Jaa musiken är viktigast det var därför jag blev arg när han sa ut med 2pac .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jaa musiken är viktigast det var därför jag blev arg när han sa ut med 2pac .. Ut med 2pac = sluta fundera på teorin om att han lever, gå vidare men fortsätt lyssna på honom. Och eftersom jag tydligen måste vara övertydlig med det, det är bara min uppfattning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Ut med 2pac = sluta fundera på teorin om att han lever, gå vidare men fortsätt lyssna på honom. Och eftersom jag tydligen måste vara övertydlig med det, det är bara min uppfattning. Jag tror han menar det på ett annat sätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag tror han menar det på ett annat sätt Oturligt att du tar det så. Corleone (som gärna får rätta mig om jag har fel) var inte seriös och menade det inte på det sättet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Oturligt att du tar det så. Corleone (som gärna får rätta mig om jag har fel) var inte seriös och menade det inte på det sättet. om du har rätt så vill jag bara be om ursäkt till dig och corleone men om jag har rätt så är du skyldig mig en ursäkt Starwars roboten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Jisses. Vad är det ni tjuter om, egentligen? Så här är det: * Jag gillar 2pac och menar inte att han förtjänar att bli mördad. * Jag respekterar folk för deras musiksmak (vikingarocksdiggande typer uträknade). * Jag tycker att det är fånigt att spekulera i om 2pac lever eller inte. Varför bry sig om han är vid liv när han ändå inte producerar någon musik längre? Och om han är död, varför sörja? Hans musik finns ju fortfarande kvar. * Jag ville i mitt så överflödigt omtvistade inlägg driva med darkjak, och inte så mycket annat. Undrar ni över något mer? Redigerad 14 augusti, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jisses. Vad är det ni tjuter om, egentligen? Så här är det: * Jag gillar 2pac och menar inte att han förtjänar att bli mördad. * Jag respekterar folk för deras musiksmak (vikingarocksdiggande typer uträknade). * Jag tycker att det är fånigt att spekulera i om 2pac lever eller inte. Varför bry sig om han är vid liv när han ändå inte producerar någon musik längre? Och om han är död, varför sörja? Hans musik finns ju fortfarande kvar. * Jag ville i mitt så överflödigt omtvistade inlägg driva med darkjak, och inte så mycket annat. Undrar ni över något mer? nope .. jag hade fel sorry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Sluta fundera på teorin om att han lever, gå vidare men fortsätt lyssna på honom. Håller med där . Kanske dags att acceptera att vissa tror att han lever och vissa inte. Inget bra om vi nu ska börja bråka om nåt som kanske båda sidorna har fel på. Redigerad 14 augusti, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Läste igenom allt. Det vart så jäkla intressant alltihop. Bra jobbat Cortez! Efter ha läst detta, tror jag att "makaveli" lever. That's my opinion. (och ja, jag är lite sen med denna historia.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Läste igenom allt. Det vart så jäkla intressant alltihop. Bra jobbat Cortez! Efter ha läst detta, tror jag att "makaveli" lever. That's my opinion. (och ja, jag är lite sen med denna historia.) yay en till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 yay en till När ni skriver sådär hela tiden låter det som att ni tänker "Ja! Vi lyckades lura ytterligare en". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 När ni skriver sådär hela tiden låter det som att ni tänker "Ja! Vi lyckades lura ytterligare en". Lurad eller inte, det är lika intressant ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) När ni skriver sådär hela tiden låter det som att ni tänker "Ja! Vi lyckades lura ytterligare en". Ey, vad ska man göra (säg inte det till nån men vi är hjärn tvättare ) shhhh! Redigerad 15 augusti, 2006 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Ey, vad ska man göra (säg inte det till nån men vi är hjärn tvättare ) shhhh! MEN PUCKO SÄG INTE DET TILL NÅN DÅ! (inte detta heller). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 MEN PUCKO SÄG INTE DET TILL NÅN DÅ! (inte detta heller). Vart är jag!? Vem är jag!? Vilka är ni!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vart är jag!? Vem är jag!? Vilka är ni!? Du är min...min...min. Klä av dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts