Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej vad säger ni nu då?

Vi kommer ju ingen vart. 2pac är död så är det!

Så nu ska ni komma upp med en massa ledtrådar som ingen ska tro på? :)

R.I.P 1971 - 1996 my friend....you are not forgotten!

im outta here bye! :D

Va "gullig" av dig att förklara allt för oss, såklart vi "tror" dig nu :huh:^_^

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör det för skillnad om negerN är döer eller inte, va?

Hans göron har ju knappast hållit samma hjältemodiga och ärofyllda profil som darkjaks eller Henrik Ponténs alla samlade bravader, eller hur?

Ut med 2pac och ge plats åt de verkliga lirarna, för fan.

Ut med dig och ge plats åt alla som har nånting i huvudet som kallas hjärna :):P

Han har bara inget försvar.

snackar du om mig? :wub:

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad får dig att dra den slutsatsen att jag inte har någon hjärna, tuffing där?

För man kan inte säga så om nån som är så bra som 2pac och massa andra om man har en hjärna..

inte ens min 13 årige kusin som inte vet va musik är förolämpar musik legender :wub:

jag kan lika gärna säga att alla "rockstars" som suger suger riktigt hårt och inte ens borde få göra musik..

men det gör jag inte för jag vet att om folk gillar dom så måste dom vara bra på ett sätt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(1) För man kan inte säga så om nån som är så bra som 2pac och massa andra om man har en hjärna..

inte ens min 13 årige kusin som inte vet va musik är förolämpar musik legender :wub:

(2) jag kan lika gärna säga att alla "rockstars" som suger suger riktigt hårt och inte ens borde få göra musik..

men det gör jag inte för jag vet att om folk gillar dom så måste dom vara bra på ett sätt :D

1. Ehm, så att om man inte gillar hiphop som 2pac så är man dum i huvet? Tror att Einstein dunkade hiphop på kvällarna. Han lever också förresten, han bor i 2pacs hemliga hus på en ö i Söderhavet.

2. Det han menade var att eftersom det inte görs 2pac-musik längre eftersom han är död (eller bara gömmer sig för sina fiender) så kanke man ska gå vidare, utforksa ny musik och inte sitta och dyrka 2pac 24/7.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Ehm, så att om man inte gillar hiphop som 2pac så är man dum i huvet? Tror att Einstein dunkade hiphop på kvällarna. Han lever också förresten, han bor i 2pacs hemliga hus på en ö i Söderhavet.

2. Det han menade var att eftersom det inte görs 2pac-musik längre eftersom han är död (eller bara gömmer sig för sina fiender) så kanke man ska gå vidare, utforksa ny musik och inte sitta och dyrka 2pac 24/7.

1. Ehm, så om man gillar 2Pacs musik så är man dum i huvudet? Det är som att dra samma slutsats på Corleones inlägg som du på YooShoos.

Sen lägger du till något helt onödigt som inte har med ämnet att göra och redan har tagits upp flera gånger i denna tråden(kanske av dig?) och det har klagats på även då. Att flertalet gånger dra in något som inte har med ämnet att göra flera gånger i samma diskussion tyder verkligen på att man har slut på idéer. Varför man då fortsätter vet bara dumskallar som gör sånt.

2. Folk som lyssnar på 2Pac lyssnar nog knappast enbart på honom, men om de gör det, så vad rör det andra? Låt folk lyssna på vad de vill, vi bor i ett fritt land. Folk som gillar 2Pac säger väl inte åt dig att sluta lyssna på en artist/band som du gillar bara för att de inte gillar dom/han/hon, och så påstår de inte heller att du dyrkar dom/han/hon 24/7. Du är bara onödigt otrevlig utan anledning.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Ehm, så om man gillar 2Pacs musik så är man dum i huvudet? Det är som att dra samma slutsats på Corleones inlägg som du på YooShoos.

Sen lägger du till något helt onödigt som inte har med ämnet att göra och redan har tagits upp flera gånger i denna tråden(kanske av dig?) och det har klagats på även då. Att flertalet gånger dra in något som inte har med ämnet att göra flera gånger i samma diskussion tyder verkligen på att man har slut på idéer. Varför man då fortsätter vet bara dumskallar som gör sånt.

2. Folk som lyssnar på 2Pac lyssnar nog knappast enbart på honom, men om de gör det, så vad rör det andra? Låt folk lyssna på vad de vill, vi bor i ett fritt land. Folk som gillar 2Pac säger väl inte åt dig att sluta lyssna på en artist/band som du gillar bara för att de inte gillar dom/han/hon, och så påstår de inte heller att du dyrkar dom/han/hon 24/7. Du är bara onödigt otrevlig utan anledning.

1. Nej, det är inte alls samma sak. Var i Corleones inlägg står det? Däremot står det tydligt i YooShos inlägg.

2. Okej. Det var en liten överdrift. Men budskapet i Corleones inlägg var i princip:

Officiellt så är han död. Är han död så är han död, det kommer inga nya låtar, inga nya videos, inga bilder och inga nyheter om honom.

Om han lever så har han hållit sig gömd väldigt bra och har visat att han antagligen inte kommer att komma tillbaka (enligt 7-teorin borde han ha kommit tillbaka 2001 eller 2005). Därför är det ganska lönlöst att lägga ner tid på att försöka hitta bevis och sammanträffanden när det ändå inte gör någon som helst skillnad eftersom det aldrig kommer att gå att bevisa (förutom om han kommer tillbaka och då behöver man inte bevisa något).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbart hur jag kan sätta igång gräl bara sådär; på de mest besynnerliga av vis; om de fånigaste av ting. ”Poff”, så flyger nävar och glåpord lite hit och dit; här och var; åt höger och vänster.

Meeeen, vi vill väl ingen att mina små gliringar ska resultera i några varningar eller andra smärtande våldföranden ifrån överhetens, de allsmäktiga moderatorernas, sida?

- Nej, jag tänkte väl det. Så därför vore det kanske på sin plats att jag förklarar mig, vilket tydligen alltid behöver göras.

Jo, så här är det: jag var ironisk. YooShoo, ma’ niggah’, ta’t lugnt –

J A G

V A R

I R O N I S K.

Samt påpekade att diskussionen om gubbfan har gått en aning för långt, och menade att den vid det här laget är totalt onödig.

Jag respekterar - till och med (i viss mån) uppskattar - 2pacs framgång. Vem jag försökte provocera var ingen mindre än …*kort tystnad*… darkjak. Han är kul att retas med. Du, YooShoo, och dina homeboys, Cortez eller vilka det nu är, behöver inte gräma er över ett jota. Det är varken er eller den av Gud till er ära sända världsfrälsaren 2pac jag vill väcka förtret hos. Dessutom var det mycket fånigt att kalla mig för onödiga saker.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...