Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...
>_<:(:(:(:D:P:huh::huh::wub::D

Mycket väl talat. Eftersom du inte verkar så duktig på att kommunicera tar jag bort din signatur åt dig.

@ YooSho: Din signatur är 50 pixlar för bred, så om du fixade det vore det hyvens. Eller... du är egentligen tvungen, då det står i reglerna, så det vore inte så hyvens utan mer... äh, fixa't bara. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag röstade ja, men har ändrat mig.. faktiskt. Dels då jag mest röstade ja för att jag hade förjävlig musiksmak på den tiden och lyssnade på Tupac, och tyckte det vore coolt om han levde, dels för att jag gillar konspirationsteorier.. Nu har jag blivit smartare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du menar alltså att alla som tror att han lever är tröga, eller? Låt alla tro vad de vill istället för att säga att du trodde det innan du blev "smartare" och nästan idiotförklara alla hans fans som tror och hoppas att han lever.

Nej, det menar jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@YooShoo: Det var ju det jag menade, men ville inte säga at jag "visste" det, för då skulle alla börja tjaffsa om att jag inte kan säga at jag vet, för jag har inga bevis

@Tweak: Ok, men det lät jävligt mycket som om du idiotförklarade de som trodde att han levde genom att säga at du var "smartare" och därför var han död i dina ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...