YooSho Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Var väl därför han stack... Hahahaha skulle inte förvåna mig om det var sant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Vote: Tror han lever @Boomer Haha kan väl mkt väl stämma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Vote: Tror han lever bra där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) jag tycker inte om dig särskilt mycket Redigerad 22 juli, 2006 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Väldigt intressant om biggie och Tupac. BTW låter precis som scareface cid 09:15 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 ja vet vem som sköt tupac.....orlando anderson...efttersom kvällen i las vegas mötte han honom och då slog han orlando.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Bli detektiv kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är det nån här som rösta nej fasst har ändrat sig ? samma sak om man har röstat ja och ändrat sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag har röstat för att jag tror att han lever, och det står jag för. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Mycket väl talat. Eftersom du inte verkar så duktig på att kommunicera tar jag bort din signatur åt dig. @ YooSho: Din signatur är 50 pixlar för bred, så om du fixade det vore det hyvens. Eller... du är egentligen tvungen, då det står i reglerna, så det vore inte så hyvens utan mer... äh, fixa't bara. =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Är det nån som tror att 2pac kommer tillbaka ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Är det nån som tror att 2pac kommer tillbaka ? Tror eller tycker att det är mycket troligt att han lever men jag tror inte han kommer tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Så här tror jag att det är: Han fejkade döden för att komma bort ifrån allt skit och all media, så han lär nog inte komma tillbaka om han nu fejkade. Återigen, detta är bara vad jag tror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag röstade ja, men har ändrat mig.. faktiskt. Dels då jag mest röstade ja för att jag hade förjävlig musiksmak på den tiden och lyssnade på Tupac, och tyckte det vore coolt om han levde, dels för att jag gillar konspirationsteorier.. Nu har jag blivit smartare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Så du menar alltså att alla som tror att han lever är tröga, eller? Låt alla tro vad de vill istället för att säga att du trodde det innan du blev "smartare" och nästan idiotförklara alla hans fans som tror och hoppas att han lever. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Så här tror jag att det är: Han fejkade döden för att komma bort ifrån allt skit och all media, så han lär nog inte komma tillbaka om han nu fejkade. Återigen, detta är bara vad jag tror. Det var ju det han gjorde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Så du menar alltså att alla som tror att han lever är tröga, eller? Låt alla tro vad de vill istället för att säga att du trodde det innan du blev "smartare" och nästan idiotförklara alla hans fans som tror och hoppas att han lever. Nej, det menar jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 @YooShoo: Det var ju det jag menade, men ville inte säga at jag "visste" det, för då skulle alla börja tjaffsa om att jag inte kan säga at jag vet, för jag har inga bevis @Tweak: Ok, men det lät jävligt mycket som om du idiotförklarade de som trodde att han levde genom att säga at du var "smartare" och därför var han död i dina ögon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 @YooShoo: Det var ju det jag menade, men ville inte säga at jag "visste" det, för då skulle alla börja tjaffsa om att jag inte kan säga at jag vet, för jag har inga bevis Eeeh jag hade vart på din sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts